ENERGA Operator kończy usuwanie skutków huraganu i śnieżyc, które stały się przyczyną masowych awarii na terenie obsługiwanym przez spółkę (1/4 powierzchni kraju). Według pierwszych szacunków, awarie były rozległe, ale nie wyrządziły znacznych szkód w majątku spółki. ...
Klienci ENERGI płacący terminowo faktury za energię elektryczną od września mogą zbierać punkty i płacić nimi w największym w Polsce programie bonusowym PAYBACK. Punktami można teraz opłacać także kolejne faktury za energię. ...
ENERGA informuje, że korzystanie z nowych cen zatwierdzonych przez Prezesa URE nie wymaga podpisania nowej umowy. Grupa nie prowadzi w domach klientów żadnej akcji podpisywania lub aneksowania umów. Klienci powinni dokładnie czytać przedstawiane do podpisu dokumenty i wystrzegać się podpisywania umów od ręki. Do Grupy napływają informacje o nasilających się działaniach akwizytorów,...
Wyższy poziom usług, inwestycje w sieci dystrybucyjne i odnawialne źródła energii oraz stabilność finansowa – to główne założenia zaktualizowanej Strategii Grupy ENERGA na lata 2013-2020. Dokument został przyjęty przez Zarząd oraz pozytywnie zaopiniowany przez Radę Nadzorczą. ...
Grupa ENERGA w gronie firm nagrodzonych „Srebrnym listkiem CSR”. Wyróżnienie przyznawane jest tym przedsiębiorstwom z listy 500 największych firm tygodnika Polityka, które wyróżniają się odpowiedzialnym i zrównoważonym podejściem do prowadzonej działalności biznesowej. ...
ENERGA informuje, że od 18 do 21 stycznia nastąpi przerwa w dostępie do usługi Rozliczenia Rzeczywiste oraz ograniczona zostanie funkcjonalność elektronicznego Biura Obsługi Klientów w regionach gdańskim, płockim oraz słupskim. ...
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.