Nowe centra obsługi klienta Energi Operatora w Elblągu i Słupsku

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

W Elblągu i Słupsku powstały centra kompleksowej obsługi z dostępem do szerokiego wachlarza usług dystrybucyjnych. Uruchomiła je Energa Operator, spółka zależna Energi z Grupy ORLEN. To dobra wiadomość dla klientów, zwłaszcza tych biznesowych, którzy będą mieli teraz możliwość załatwienia w jednym miejscu wszystkich spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej.

Placówki uruchomiono pod koniec października br., jednak ze względu na obostrzenia związane z pandemią, ich pracownicy zajmują się obecnie obsługą klienta poprzez zdalne kanały kontaktu. Wizyty bezpośrednie zostaną przywrócone, kiedy tylko sytuacja epidemiczna na to pozwoli. Będzie je można realizować po wcześniejszym umówieniu terminu, dzwoniąc pod numer telefonu infolinii 801 404 404 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-20) lub poprzez formularz „Umów kontakt” dostępny na stronie Energi Operatora: www.energa-operator.pl

Kompleksowa obsługa w jednym miejscu
Jedną z kluczowych zmian obsługi klientów w Elblągu i Słupsku jest możliwość złożenia wniosków o przyłączenie do sieci nie tylko niskiego, ale również średniego napięcia. Dodatkowo centra zapewnią odbiorcom całościową obsługę związaną m.in. z mikroinstalacjami, licznikami, zmianą mocy przyłączeniowej, wnioskiem o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczeniami klientów z umowami o świadczenie usług dystrybucyjnych. To duże ułatwienie dla osób i firm zainteresowanych m.in. budową odnawialnych źródeł energii. Ponadto na miejscu załatwić będzie można sprawy dotyczące infrastruktury związane np. z usuwaniem kolizji energetycznych.

Powstanie centrów obsługi to kolejny krok, który wzmacnia obecność spółki w Słupsku i Elblągu. W Słupsku znajduje się już centrala i oddział istotnej dla Energi Operatora spółki zależnej – to Energa Operator Wykonawstwo Elektroenergetyczne. Zajmuje się ona rozbudową oraz modernizacją infrastruktury energetycznej, w tym realizacją istotnych zadań inwestycyjnych w projekcie Smart Grid. Spółka zatrudnia aktualnie ponad 470 pracowników, z czego powstały w 2018 roku oddział w Słupsku – ponad 80 osób, a utworzony rok później elbląski oddział – ponad 50 osób.

Centrum obsługi klienta w Słupsku zlokalizowana jest przy ul. ul. Przemysłowej 114, a w Elblągu przy al. Piłsudskiego 19.

Nowy system umawiania wizyt
Energa Operator nieustannie ulepsza jakość obsługi klienta. Spółka przywróciła m.in. funkcjonowanie Rejonów Dystrybucji: w Gdyni, Iławie, Sierpcu, Braniewie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Słupcy, Rypinie i Radziejowie.

EOP rozwija również kanały kontaktu zdalnego z klientami, za pośrednictwem których już teraz załatwić można niemal wszystkie sprawy związane z dystrybucją energii elektrycznej.

Testowany jest także nowy system umawiania wizyt, który pozwoli na wygodne i bezpieczne korzystanie z placówek spółki. Klienci z Elbląga, Słupska i Gdańska skorzystają z niego jako pierwsi, kiedy tylko pozwoli na to sytuacja epidemiczna.

Dystrybutor, nie sprzedawca
Energa Operator jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego i odpowiada za techniczną stronę dostarczania energii elektrycznej do odbiorców. Nie jest natomiast jej sprzedawcą i zgodnie przepisami prawa nie może występować w roli przedstawiciela spółek zajmujących się obrotem energią. W sprawach związanych z realizacją umów sprzedażowych lub części umów kompleksowych dotyczących sprzedaży energii i związanych z nią rozliczeń należy kontaktować się z wybranym przez siebie sprzedawcą energii elektrycznej.

***

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem