Energa udostępni swój system łączności kryzysowej do ratowania życia na morzu. Dzięki temu służby będą skuteczniej prowadzić akcje poszukiwawcze i ratownicze, a Polska dołączy do sąsiadów, którzy wykorzystują już takie systemy na Bałtyku. ...
Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) udzielił kredytów w wysokości prawie 1 mld EUR na strategiczne inwestycje w sektorze energetyki i w sektorze naukowo-badawczym, wzmacniając tym samym swoje długoletnie zaangażowanie na rzecz wspierania polskiej gospodarki.
Mijają dwa tygodnie od tragicznej w skutkach nawałnicy, która dużą część północnej Polski zamieniła w apokaliptyczny krajobraz. Wśród wciąż nieoszacowanych zniszczeń, jednym z większych utrudnień dla lokalnych społeczności był brak zasilania. ...
Nawałnica, która 11 sierpnia przetoczyła się przez północną Polskę, przyniosła śmierć i zniszczenia. Przerażająca miejscami sytuacja stworzyła tyle poważne trudności, że mimo nieustannej pracy ekip Energi, które już 10 dobę walczą o przyłączenie do sieci energetycznej wszystkich domostw, bez zasilania pozostaje ich jeszcze 1137, w większosci w najbardziej poszkodowanym powiecie...
Ponad 300 mln zł zysku netto, wyższe przychody ze sprzedaży oraz wzrost wyników kluczowego dla Grupy Energa Segmentu Dystrybucji. To główne rezultaty działalności Grupy w I kwartale 2017 roku. Spółka przeprowadziła udaną emisję euroobligacji o wartości 300 mln euro, dzięki czemu pozyskała dodatkowe środki, głównie na inwestycje w dystrybucji.
Lepsze wyniki finansowe w kluczowym dla Grupy Segmencie Dystrybucji, wzrost wolumenu sprzedaży detalicznej, poprawa niezawodności dostaw energii – tak w skrócie prezentuje się podsumowanie 2016 roku przez Grupę Energa. ...
Lepsza obsługa klientów, sprawniejsza praca służb technicznych i krótszy czas usuwania awarii – to główne korzyści z otwartego dzisiaj po trzech latach Rejonu Dystrybucji i Punktu Obsługi Przyłączeń w Starogardzie Gdańskim. - Cieszę się, że strategia Grupy Energa uwzględnia potrzeby mieszkańców takich miast jak nasze – podkreślił prezydent Starogardu podczas uroczystości otwarcia Punktu. ...
Federacja Konsumentów przyznała spółce Energa-Operator prestiżowe Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta. Punkty obsługi przyłączeń, wydziały obsługi odbiorców energii i Telefoniczne Centrum Zgłoszeń Grupy Energi zostały wysoko ocenione.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.