Nowy rzecznik klienta w Enerdze Obrocie

Należy do:

Klienci Energi Obrotu mają nowego rzecznika. Funkcję tę objęła Sylwia Tadej-Kaim.

Do rzecznika klienta mogą zwracać się osoby, które potrzebują dodatkowego wsparcia. Niektóre sprawy wymagają bowiem, jak zaznacza nowa pani rzecznik, niestandardowych rozwiązań.

W niektórych sprawach standardowe procedury okazują się niewystarczające, a zadowolenie klientów jest dla Energi Obrotu priorytetem. Dlatego wnikliwie przeanalizuję każdą, zgłoszoną mi sprawę i znajdę najlepsze rozwiązanie. Zapraszam do kontaktu – mówi Sylwia Tadej- Kaim, rzecznik klienta w Enerdze Obrocie.

Twój Rzecznik Sylwia Tadej-Kaim

Jak się skontaktować?

Klienci, którzy mają potrzebę skorzystania z pomocy rzecznika klienta Energi Obrotu, mogą to zrobić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie spółki: https://www.energa.pl/dom/kontakt/rzecznik-klienta-2. W treści wiadomości należy podać sygnaturę reklamacji, z której przebiegiem czy decyzją nie zgadza się klient. 

Dla klientów, którzy chcą zgłosić sprawę po raz pierwszy, odpowiednim kanałem komunikacji będzie obsługa klienta: https://www.energa.pl/dom/kontakt. Mogą oni skorzystać z elektronicznego biura obsługi klienta ENERGA24, logując się na swoje konto, napisać do Energi Obrotu na czacie, lub zgłosić sprawę za pomocą infolinii pod numerem 555 555 555.

***

 

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym LinkedInie, Twitterze, a także Facebooku.

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 3,5 tys. stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów. W kwietniu 2020 roku ORLEN SA przejął Grupę Energa, a w 2022 roku Grupy LOTOS i PGNiG.

45 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 199 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem ok. 1/4 powierzchni kraju. Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku Energa dostarczyła do odbiorców 16,9 TWh energii elektrycznej. Udział OZE w produkcji własnej wyniósł w tym samym czasie 59 procent.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem