Trefl Gdańsk ze wsparciem Energi
Należy do:
Energa została Sponsorem Strategicznym Trefla Gdańsk na sezon 2024/2025 PlusLigi. Współpracę ogłoszono na konferencji przed pierwszym domowym meczem „gdańskich lwów” w ERGO ARENIE.
Siatkarze Trefla Gdańsk od prawie dwudziestu lat dostarczają mieszkańcom Gdańska niesamowitych sportowych emocji i wychowują setki siatkarskich adeptów. Klub od początku istnienia z równym naciskiem prowadzi drużynę seniorów, jak i szkolenie młodzieży. Jego celem jest bowiem nie tylko osiąganie sukcesów sportowych, ale również wspieranie lokalnej społeczności, promowanie zdrowego stylu życia i inspirowanie młodych ludzi do aktywności fizycznej. „Gdańskie lwy” uczestniczą w rozwoju kolejnych pokoleń gdańszczan, przekazując im pozytywne wartości.
Siatkarze Trefla od lat z dumą reprezentują Gdańsk, mając za sobą wiele lat pełnych pasji, walki i niezapomnianych sukcesów, między innymi Puchar Polski, Superpuchar Polski, a także Brązowy i Srebrny Medal Mistrzostw Polski.
– Są takie drużyny, dla których szybciej biją serca tysięcy kibiców. Trefl Gdańsk właśnie do takich należy, dlatego z dużą satysfakcją ogłosiliśmy dziś tę współpracę. To klub, który jest niezwykle istotny dla miasta, dla gdańszczan, a Energa chce wspierać takie inicjatywy. Działamy na wielu płaszczyznach. Z jednej strony to obszar biznesu, z drugiej społeczna odpowiedzialność czy właśnie wsparcie polskiego sportu, które daje nam także promocję naszej marki. Cieszę się, że Energa jako sponsor strategiczny, pojawi się na koszulkach zawodników Trefla Gdańsk – powiedział Sławomir Staszak, p.o. prezes Zarządu Energi SA.
– Jestem niezwykle dumny, że możemy ogłosić podpisanie umowy z nowym Sponsorem Strategicznym – Energą z Grupy ORLEN. Wsparcie tak silnego partnera, który od lat angażuje się w rozwój sportu i promowanie aktywności fizycznej, to dla nas ogromne wyróżnienie i dowód uznania dla naszej pracy. To także wielka szansa na dalszy rozwój Trefla Gdańsk, zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym. Wierzę, że współpraca z tak prestiżową firmą pozwoli nam osiągać nowe cele i sukcesy, jednocześnie budując silne relacje z naszymi kibicami i społecznością. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania, jakie przyniesie ten nowy rozdział – mówi Dariusz Gadomski, prezes Zarządu Trefla Gdańsk.
W ramach umowy logo Sponsora Strategicznego – Energi z Grupy ORLEN, zostanie umieszczone na koszulkach meczowych, strojach treningowych i dresach pierwszej drużyny. Ponadto logotyp będzie widoczny na strojach zespołów młodzieżowych. Logo Energi będzie można zobaczyć także w ERGO ARENIE m.in. na naklejkach na boisku, bandach LED i banerach reklamowych.
Umowa obowiązywać będzie przez cały sezon 2024/2025 PlusLigi.
***
Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku
Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.
ORLEN SA jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, a w 2022 roku Grupy LOTOS i PGNiG.
44 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 197 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem ok. 1/4 powierzchni kraju. Przez 12 miesięcy 2023 roku Energa dostarczyła do odbiorców 22,4 TWh energii elektrycznej. Udział OZE w produkcji własnej to 46 procent. Niemal połowa sprzedawanej klientom energii pochodzi z odnawialnych źródeł: wiatru, słońca, wody, biomasy i biogazu.