Kolejne ułatwienia dla klientów ENERGI
Należy do:
Klienci ENERGI mogą już korzystać z kolejnej sieci płatności gotówkowych - TransKasy. Punkty oznaczone logo TransKasa są znajdują się w salonikach prasowych Kolporter, kioskach, centrach handlowych, sklepach osiedlowych. W każdej z ponad 600 placówek na terenie całej Polski można również zapłacić należności za telefon, gaz, wodę, telewizję kablową.
Zalety:
- Tanio - prowizja nie może być wyższa niż 1,75 zł
- Blisko - punkty są zlokalizowane w miejscach często odwiedzanych (623 placówki na terenie Polski)
- Szybko - płatność na podstawie kodu kreskowego znajdującego się na rachunku
- Bezpiecznie - sieć jest nadzorowana przez Bank BPH SA, który przejmuje pełną odpowiedzialność za realizowane transakcje
Jak zapłacić fakturę w sieci TransKasa?
- razem z zakupami podajesz kasjerowi rachunek
- kasjer za pomocą czytnika kodów odczytuje dane zawarte w kodzie kreskowym
- płacisz gotówką należność
- za zapłacenie faktury otrzymujesz oddzielny paragon
Rachunek i paragon należy zachować, gdyż stanowią potwierdzenie uregulowania należności.
Wykaz placówek znajduje się pod adresem: http://www.transkasa.com.pl/.
To już kolejne ułatwienie regulowania należności za energię elektryczną, jaką oferuje swoim klientom ENERGA. Do końca 2007 roku wszyscy klienci ENERGI mogą płacić swoje rachunki z promocyjną prowizją 0,99 zł wszędzie tam, gdzie znajdują się terminale płatności gotówkowych "Moje Rachunki" sieci VIA. Z tej wygodnej formy płatności można korzystać w kasach wybranych supermarketów i hipermarketów, w sklepach osiedlowych oraz na stacjach benzynowych na terenie całego kraju. Lista sklepów dostępna jest w Biurach Obsługi Klienta ENERGI oraz na stronach internetowych www.via.com.pl
Klienci ENERGI mogą również korzystać z możliwości opłacenia należności za energię elektryczną za pomocą usługi Polecenie Zapłaty. Polega ono na automatycznym obciążaniu konta klienta kwotami za energię elektryczną - dokładnie w dniu, w którym upływa termin zapłaty za rachunek. Wystarczy mieć konto bankowe, wypełnić odpowiedni druk (tzw. "Zgodę na obciążenie rachunku") i wysłać go lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta ENERGI. Druki te można znaleźć na stronie internetowej koncernu (www.energa.pl) lub pobrać w punktach obsługi klienta.