Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu odwiedzi Rzeczników Konsumentów

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Czerpiąc z dobrych doświadczeń, Energa z Grupy ORLEN wznawia program współpracy z Miejskimi i Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, który realizowała już latach 2017-2018.

Współpracownicy Rzecznika Klienta Energi Obrotu w najbliższych miesiącach odwiedzać będą biura Rzeczników Konsumentów, którzy przystąpili do wspólnych działań. Pierwsze takie dyżury odbędą się już w ostatnim tygodniu maja. Odwiedziny w kolejnych miastach i powiatach odbywać się będą co dwa tygodnie. Wstępnie program zaplanowany jest do końca lipca, ale w razie zainteresowania ze strony Rzeczników Konsumentów spółka dopuszcza jego przedłużenie.

Rzecznik Klienta Energi Obrotu, czyli funkcja, którą pełnię, została powołana z myślą o naszych klientach. Reprezentuję ich stanowisko w kontaktach z naszą firmą i pomagam w rozwiązaniu spraw wymagających dodatkowej uwagi. Klient może zwrócić się do mnie, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymał wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi – wyjaśnia Marek Dudziński, Rzecznik Klienta Energi Obrotu. – W trakcie dyżurów reprezentować będą mnie moi współpracownicy, którzy pochylą się również nad prostszymi sprawami, a jeśli zajdzie taka potrzeba, udzielą podstawowych informacji. Pracownicy naszej spółki to wykwalifikowani specjaliści, we współpracy z którymi cenię sobie przede wszystkim wieloletnią wiedzę i ponadprzeciętne kompetencje. Jestem przekonany, że zapewnią klientom wsparcie w wyjaśnieniu ich spraw czy ewentualnych niejasności.

Z uwagi na obecne obostrzenia, dyżury w poszczególnych biur mogą być organizowane w odmienny sposób. Tam, gdzie będzie to możliwe dzięki warunkom lokalowym, pracownicy zespołu Rzecznika Klienta Energi Obrotu spotkają się z konsumentami w salach pozwalających na minimum 1,5 m dystansu. Zachowane zostaną też inne wymogi bezpieczeństwa – dyżurujący będą wyposażeni w przesłonę z pleksiglasu oraz odpowiednie środki sanitarne. Aby uniknąć tworzenia się długich kolejek, zainteresowani będą umawiani na konkretne godziny. Jeśli takie rozwiązanie nie będzie możliwe, przedstawiciele Energi Obrotu będą dyżurować w określonych godzinach przy telefonach w biurze danego Rzecznika Konsumentów.

O szczegółach poszczególnych dyżurów spółka będzie z wyprzedzeniem informować konsumentów poprzez komunikaty kierowane do lokalnych mediów.

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem