Słoneczna kampania Energi Obrotu

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.

Kampania promująca instalacje fotowoltaiczne od Energi Obrotu w prasie, radio i Internecie trwa już od grudnia ubiegłego roku. Jednak od 17 maja można oglądać jej nową odsłonę – do dotychczasowych formatów mediowych dołączy 30-sekudowy spot telewizyjny pod hasłem „Najlepsza taktyka na oszczędzanie? Fotowoltaika od Energa Obrót”, będący jednocześnie pierwszym filmem reklamowym dotyczącym instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych. W spocie pojawiają się Adam Hrycaniuk, Aleksander Dziewa i Łukasz Kolenda, gracze sponsorowanej przez Energę reprezentacji Polski w koszykówce mężczyzn. Celem najnowszej kampanii jest promowanie wśród klientów kompleksowej oferty Energi Obrotu – jednego z największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce – na realizację instalacji fotowoltaicznych.

Akcja klipu toczy się podczas spotkania koszykarzy na grillu u przyjaciela, gdzie bohaterowie zauważają kilka nowoczesnych rozwiązań – w tym panele fotowoltaiczne. Korzyści z zakupu instalacji fotowoltaicznej w Enerdze Obrocie zostały porównane do przedmeczowego planu gry. Jak w koszykówce, taki i przy montażu instalacji fotowoltaicznej liczy się dobry zespół, precyzja oraz doświadczenie, dzięki którym wszystko zostanie zrealizowane szybko i sprawnie pod okiem profesjonalistów.

Energa Obrót oferuje instalacje fotowoltaiczne zarówno dla klientów indywidualnych, będących właścicielami domów jednorodzinnych, jak i dla klientów biznesowych.

Korzyści dla klienta:

  • oszczędność – dzięki instalacji PV klient może znacznie zmniejszyć rachunki za energię elektryczną,
  • kompleksowość – Energa Obrót przeprowadza realizacje kompleksowo – od bezpłatnej wyceny, poprzez montaż, uruchomienie instalacji i załatwienie wszelkich formalności związanych z przyłączeniem,
  • bezpieczeństwo – nawet do 25 lat gwarancji producenta instalacji fotowoltaicznych na panele oraz bezpłatny rok ubezpieczenia instalacji gratis w wybranym wariancie,
  • ekologia – dzięki zainstalowaniu PV klient wspiera zieloną transformację energetyczną.

Pełne informacje na temat produktu instalacje fotowoltaiczne od Energi Obrotu można znaleźć na: www.energa.pl/fotowoltaika

 

***

 

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem