Energa Operator wznawia bezpośrednią obsługę klientów

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Energa Operator, spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, przywraca bezpośrednią obsługę klientów. Od 17 maja będzie można skorzystać z osobistych wizyt w większości punktów Energi Operatora. Obsługa bezpośrednia w oddziale w Kaliszu zostanie przywrócona z kolei 31 maja.

Z obsługi bezpośredniej będzie można skorzystać w dni robocze w godz. 8-14 po wcześniejszym umówieniu. W tych samych godzinach będzie możliwość skorzystania także z konsultacji telefonicznej – pracownik Energi Operatora zadzwoni do nas w dogodnym, ustalonym wcześniej terminie.

Wizytę osobistą lub konsultację telefoniczną można umówić:

  • W dni robocze w godz. 8–20, dzwoniąc na infolinię 801 404 404
  • Całodobowo przez stronę internetową

Warto pamiętać, że wizyty osobiste nie zawsze są konieczne. Sporo spraw można załatwić za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej lub dzwoniąc na infolinię. Mowa o takich sprawach, jak: 

  • Przyłączenie do sieci
  • Przyłączenie mikroinstalacji
  • Umowa dystrybucyjna
  • Rozliczenia/windykacja
  • Liczniki/odczyty
  • Zgłoszenia eksploatacyjne
  • Bonifikaty/odszkodowania

Podczas wizyt osobistych w punktach Energi Operatora konieczne jest zakrywanie nosa i ust oraz przestrzeganie pozostałych zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

Punkty obsługi klienta Energi Operatora czynne od 17 maja

Punkty-EOP-czynne-od-17-maja-2

Punkty-EOP-czynne-od-17-maja-1

***

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Alternatywne formaty tekstowe:

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem