Energa wsparła zakup sportowej odzieży dla młodych piłkarzy

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Zawodnicy z Klubu Piłkarskiego Jantarek z Władysława na Pomorzu dostali od Energi z Grupy ORLEN czapki, kominy i rękawice. Odzież będzie bardzo pomocna podczas treningów, które z powodu pandemii i obostrzeń sanitarnych odbywają się głównie na świeżym powietrzu.

Podczas ostatnich miesięcy piłkarze z Klubu Sportowego Jantarek muszą stawić czoła nie tylko wyzwaniom sportowym, ale także cięższym niż zazwyczaj warunkom, w których dzieciom i młodzieży z klubu przyszło trenować. 

W związku z pandemią większa część zajęć musi odbywać się na dworze. Do tego doszła długa zima oraz zimny i zmienny pogodowo początek wiosny. Zawodnicy wrócili na halę na chwilę, po czym znowu ogłoszono województwo pomorskie czerwoną strefą. I tak dzieci po niecałych dwóch tygodniach ćwiczą znowu na boiskach i orlikach. A na nich panują warunki, które byłyby ciężkie nawet dla profesjonalnych sportowców – mówi Magdalena Szyczewska, prezes Klubu Piłkarskiego Jantarek. – Dziękujemy Enerdze za wsparcie. Odpowiednie wyposażenie sprawia, że dzieci nie tracą motywacji do ćwiczeń, a co najważniejsze – nie będą chorować z powodu kiepskiej aury.

Ok. 100 zawodników (w wieku od 5 do 18 lat) ćwiczy już w nowych sportowych czapkach, kominach oraz rękawicach. Energa pomogła w zakupie odzieży w ramach projektu CSR „Wsparcie zawodników w czasie zimy”.

***

 

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem