Energa aktualizuje system obsługi klientów
Należy do:
W styczniu Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie, u niektórych klientów, mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług Energi Obrotu.
W czasie prac modernizacyjnych klienci mogą mieć trudność z:
- rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste – między 30 grudnia a 28 stycznia,
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta – między 21 a 30 stycznia,
- dostępem do podglądu faktury i sprawdzeniem salda konta – między 4 stycznia a 5 lutego.
Do 29 grudnia klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki.
Prace serwisowe a doładowanie liczników przedpłatowych
Między 22 a 25 stycznia, ze względów systemowych, klienci będą mogli dokonać jednego doładowania liczników przedpłatowych przez:
- elektroniczne biurze obsługi klienta,
- punkty sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay lub
- stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będą również publikowanie na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.
***
Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku
Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.
PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.
39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.