Klient wybiera termin, konsultanci Energi Operatora oddzwaniają

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

W biurach obsługi klienta i punktach obsługi przyłączeń Energi Operatora, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN, działa System Rezerwacji Wizyt. W czasie pandemii, kiedy zawieszona została obsługa bezpośrednia, klienci mogą wybrać dogodny dla siebie termin konsultacji telefonicznej.

Kalendarz, przy pomocy którego klienci mogą ustalić dogodny dla siebie termin konsultacji telefonicznej, dostępny jest na stronie Energi Operatora przez całą dobę. Konsultację można też zarezerwować telefonicznie poprzez infolinię Energi Operatora w dni robocze w godz. 8-20, tel. 801 404 404 lub (58) 767 43 50.

Tak działa System Rezerwacji Wizyt

W trakcie rejestracji klient określa kategorię zgłoszenia, w jakiej potrzebuje wsparcia ze strony Energi Operatora. Na dwie godziny przed zaplanowanym terminem rozmowy, klient otrzymuje powiadomienie sms wraz z prośbą o zwrotne potwierdzenie uzgodnionej godziny kontaktu pracownika spółki. O omówionej godzinie pracownik Energi Operatora oddzwania do klienta, a w przypadku braku odpowiedzi powtarza w ciągu 15 minut jeszcze dwukrotnie próbę połączenia.

System Rezerwacji Wizyt uruchamiany był etapowo – od końca października w ramach pilotażu objęto jego działaniem trzy lokalizacje: Gdańsk, Słupsk, Elbląg, a od połowy listopada cały Oddział w Gdańsku i Płocku. Możliwość rezerwacji konsultacji w Oddziałach w Koszalinie, Olsztynie, Toruniu i Kaliszu dostępna jest od 14 grudnia – mówi Ewa Sikora, dyrektor Pionu Usług Dystrybucyjnych Energi Operatora.

System Rezerwacji Wizyt jest tak przygotowany, aby z chwilą podjęcia decyzji o wznowieniu obsługi bezpośredniej, oprócz możliwości umówienia konsultacji telefonicznej, umożliwił także rezerwację wizyty osobistej.

Energa Operator doskonali standard obsługi klienta

Podnoszenie standardu obsługi klienta jest jednym z najwyższych priorytetów Energi Operatora. Spółka nieustannie analizuje i doskonali narzędzia umożliwiające załatwienie sprawy bez konieczności osobistej wizyty w placówkach. Już teraz wszystkie sprawy można zgłosić on-line, za pomocą formularza na stronie, klienci mogą zgłosić też awarię przy pomocy wiadomości sms.

***

 

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem