ENERGA bliżej dziennikarzy - pierwsze w branży wielooddziałowe wirtualne centrum prasowe

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Od 13 czerwca br. rzecznicy prasowi Koncernu Energetycznego ENERGA SA komunikują się z dziennikarzami poprzez wirtualne centrum prasowe - internetowy serwis wyposażony w system zarządzania relacjami z mediami. Wdrożone w centrali i 8 oddziałach ENERGI narzędzie ułatwić ma dziennikarzom dostęp do materiałów prasowych oraz standaryzować i zwiększać efektywność komunikowania z mediami w koncernie.

Wdrożone rozwiązanie jest pierwszym tego typu systemem działającym w branży elektroenergetycznej i jednym z pierwszych takich rozwiązań w polskim Internecie. Centrum prasowe ENERGI, dostępne pod adresem http://media.energa.pl, dostosowane jest do wymogów spójnej komunikacji w dużej organizacji biznesowej, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego charakteru komunikacji każdego z oddziałów koncernu.

- Uruchomienie specjalnego serwisu dla dziennikarzy wynika z naszego przekonania, że jako silna, rozwijająca się korporacja, lider rynku energetycznego, jesteśmy zobligowani do szerokiej i otwartej komunikacji z otoczeniem. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań znacznie nam to zadanie ułatwi. - powiedział Adam Muchowski, dyrektor biura informacji i promocji Koncernu Energetycznego ENERGA SA

Wirtualne centrum prasowe ENERGI zapewnia dotarcie z informacjami do dziennikarzy oraz usprawnia pracę rzecznika prasowego koncernu i rzeczników oddziałowych. Wzrost efektywności komunikacji zapewnia także standaryzacja formy przygotowywania informacji prasowych oraz ich uzupełnianie o informacje i materiały backgroundowe.

- Poprzez biuro prasowe nasze informacje trafiają do setek dziennikarzy w ogólnopolskich i regionalnych redakcjach, serwisach internetowych oraz w agencjach informacyjnych. Dodatkowo komunikaty wprost z biura prasowego ENERGI docierają do systemu edycyjnego Polskiej Agencji Prasowej, dzięki czemu zyskujemy gwarancję, że informacja zostanie przeczytana w PAP nawet po kilku minutach od jej opublikowania na witrynie firmowej. - mówi Alina Geniusz, rzecznik prasowy ENERGI

Dziennikarz korzystający z formularza akredytacji może subskrybować informację uwzględniając źródło jej pochodzenia (z całego koncernu lub jego wybranych oddziałów) oraz tematykę informacji (informacje nt. usług, nagród i wyróżnień, sponsoringu kultury, sponsoringu sportu, zaangażowania społecznego). Oprócz funkcji zarządzania witryną prasową, uruchomiona aplikacja umożliwia również wspomaganie indywidualnych relacji z dziennikarzami - personalizację i indywidualizację korespondencji, mechanizmy wspomagania follow-up oraz administrację zwrotów.

Wirtualne centrum prasowe ENERGI to system zintegrowanych witryn prasowych:
- http://media.energa.pl  - biuro prasowe koncernu
-
http://media.energa.pl/elblag  - biuro prasowe oddziału w Elblągu
-
http://media.energa.pl/gdansk  - biuro prasowe oddziału w Gdańsku
-
http://media.energa.pl/kalisz  - biuro prasowe oddziału w Kaliszu
-
http://media.energa.pl/koszalin  - biuro prasowe oddziału w Koszalinie
-
http://media.energa.pl/olsztyn  - biuro prasowe oddziału w Olsztynie
-
http://media.energa.pl/plock  - biuro prasowe oddziału w Płocku
-
http://media.energa.pl/slupsk  - biuro prasowe oddziału w Słupsku
-
http://media.energa.pl/torun  - biuro prasowe oddziału w Toruniu

- ENERGA ma teraz możliwość prowadzenia zintegrowanej i wielokanałowej komunikacji oraz czerpania wymiernych korzyści z nowoczesnych narzędzi komunikacji, uwzględniających specyfikę współczesnych mediów i wymogi agencji prasowych. Uruchomiony właśnie serwis pozwala dotrzeć bezpośrednio do dziennikarzy i redakcji, wzmacniając i uwiarygodniając przekaz wysyłany e-mailowo do dziennikarzy, dzięki jego jednoczesnej publikacji na stronach http://media.energa.pl - dodaje Alina Geniusz, rzecznik prasowy ENERGI

Wirtualne Centrum Prasowe ENERGI wyposażone jest również w narzędzia wspomagające dystrybucję informacji. Wykorzystanie standardów XML, NITF (News Industrial Text Format) oraz międzynarodowego systemu kodowania tematycznego informacji IPTC ułatwiają rozpowszechnianie informacji w Sieci na poziomie baz danych do branżowych wortali, serwisów agregujących news´y z różnych firm, a także dzięki kanałom informacyjnym RSS/XML wprost na pulpity komputerów użytkowników Sieci, bez konieczności wchodzenia na stronę internetową firmy.

Informacje prasowe z ENERGI są udostępnione w postaci kanału informacyjnego RSS/XML pod adresem: http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&a=657  

Własne kanaly RSS/XML udostępniają również poszczególne oddziały:
- w Elblągu - http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1100  
- w Gdańsku -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1099  
- w Kaliszu -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1101  
- w Koszalinie -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1102  
- w Olsztynie -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1103  
- w Płocku -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1104  
- w Słupsku -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1105  
- w Toruniu -
http://media.energa.pl/getPR.po?tc=rss10&enc=UTF&f=1106  

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem