Nowy rzecznik klienta w Enerdze Obrocie

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Klienci Energi Obrotu mają nowego rzecznika, z którego pomocy mogą skorzystać w najtrudniejszych sprawach.

Funkcję Rzecznika Klienta Energi Obrót objął Marek Dudziński. Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim rozwiązywanie spraw, w przypadku których standardowe procedury okazały się niewystarczające. Będzie też odpowiadał za gromadzenie sugestii i pomysłów od samych klientów co do możliwości poprawy obsługi, a także za wydawanie rekomendacji odpowiednich zmian.

– Nasi klienci i ich zadowolenie to dla Energi Obrót najwyższy priorytet. Chcemy to osiągnąć m.in. przez optymalizację procesów obsługi – podkreśla nowy Rzecznik Klienta. – Dlatego będę gruntownie analizować zgłoszone sprawy i szukać obszarów, gdzie niezbędne są usprawnienia. Chcę, aby satysfakcja w kontaktach z Energą Obrót była jak najwyższa. Wierzę, że będę realnym wsparciem, szczególnie dla klientów, których sprawy przeszły już pełen cykl reklamacyjny w naszej spółce. Zapraszam do kontaktu.

Kontakt z Rzecznikiem Klienta Energi Obrotu możliwy jest przez formularz zgłoszeniowy na stronie energa.pl, a także telefon – 555 555 575, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30. Klienci mogą też wysyłać do Rzecznika tradycyjne pisma pocztą, na adres firmy: Energa Obrót, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, koniecznie z dopiskiem „Rzecznik Klienta”. Organizowane będą też cykliczne odwiedziny Rzecznika Klienta w wybranych salonach obsługi.

Funkcja Rzecznika Klienta Energi Obrotu została powołana we wrześniu 2017 roku z inicjatywy ówczesnego prezesa zarządu Energi SA, Daniela Obajtka – dziś prezesa zarządu PKN ORLEN. Od tamtego czasu osoby pełniące funkcję Rzecznika przyjęły przeszło 1,2 tys. spraw, z których skutecznie rozwiązano ponad 90%. Nowy Rzecznik Klienta od momentu powołania zarejestrował już ok. 30 zgłoszeń, z których część została zamknięta.

W przypadku standardowych pytań, zgłoszeń i reklamacji do dyspozycji klientów Energi Obrotu nadal pozostaje telefoniczna infolinia pod numerem 555 555 555, działająca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16. Można również skorzystać z elektronicznego formularz oraz livechatu dostępnych na stronie energa.pl. Możliwa jest też wysyłka pisma pocztą tradycyjną na adres firmy.

Zawsze aktualne wiadomości na temat Energi z Grupy ORLEN znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Grupa Kapitałowa ORLEN, do której należy Energa, jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych. Nasze produkty docierają na 6 kontynentów do ponad 110 krajów.

PKN ORLEN jest również liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, dysponującym mocami na poziomie 3,3 GWe, z czego 1,38 GWe zainstalowane jest w aktywach wytwórczych Energi. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2019 roku wyniosły 197,3 mln boe. PKN ORLEN jest wiodącym podmiotem, który zrealizuje proces tworzenia jednej firmy o zdywersyfikowanych przychodach i silnej pozycji na rynku europejskim. W kwietniu 2020 roku przejął Grupę Energa, w lipcu br. otrzymał od Komisji Europejskiej warunkową zgodę na przejęcie Grupy LOTOS oraz zainicjował proces przejęcia kapitałowego PGNiG.

39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach wytwórczych Energi pochodzi z OZE. Wpisuje się to w strategię energetyczną Grupy ORLEN, ukierunkowaną ściśle na nisko- i zeroemisyjne źródła energii. Silnym i stabilnym sektorem działalności Energi jest też dystrybucja. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju. W I półroczu 2020 roku Energa dostarczyła do odbiorców 10,7 TWh energii elektrycznej.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem