Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

W sierpniu i na początku września Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia dotrą do klientów z wyprzedzeniem. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach spółka będzie również publikować na stronie energa.pl. 

Jakie są możliwe utrudnienia

W czasie prac modernizacyjnych niektórzy klienci Energi Obrotu mogą mieć trudność z:

  • rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste (między 31 lipca od godz. 20 a 4 września),
  • doładowaniem licznika przedpłatowego (między 21 a 26 sierpnia),
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta (między 20 a 27 sierpnia),
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (od 2 sierpnia do 8 września).

Spółka zapewnia, że w czasie prac technicznych wszyscy klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555 lub przez LiveChat na stronie energa.pl. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod doładowujący.

Jak się przygotować

Energa Obrót zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Warto też wcześniej rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zawsze aktualne wiadomości na temat Grupy  Energa znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Jesteśmy jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jedną z trzech największych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Nasza podstawowa działalność obejmuje wytwarzaniedystrybucjęobrót energią elektryczną i cieplną oraz obrót gazem.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 188 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Całkowita moc elektryczna zainstalowana w elektrowniach Grupy Energa w 2019 roku wynosiła 1,35 GW, z czego 38 proc. (0,5 GW) stanowiły odnawialne źródła energii (OZE). Od połowy 2020 roku 39 proc. mocy zainstalowanej w aktywach Grupy Energa pochodzi z OZE.

Z końcem kwietnia 2020 roku dominującym akcjonariuszem Energi SA został PKN ORLEN. To kolejny etap w tworzeniu jednego, silnego koncernu multienergetycznego o zdywersyfikowanych przychodach i znaczących możliwościach inwestycyjnych. Przejęcie Energi umożliwia też jeszcze skuteczniejszą realizację strategii energetycznej PKN ORLEN, nastawionej na źródła nisko- i zeroemisyjne.

Grupa ORLEN jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Fortune Global 500, czy Platts TOP250. Prowadzi działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie, a produkty Grupy ORLEN docierają na 6 kontynentów do 110 krajów. ORLEN nieprzerwanie od kilku lat uznawany jest najcenniejszą marką w Polsce, wycenianą na poziomie 4,7 mld zł. PKN ORLEN jest także jedyną w regionie firmą, która otrzymała już siódmy raz z rzędu prestiżowy tytuł The Most Ethical Company, przyznawany przez amerykański Ethisphere Institute.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem