Energa Obrót usprawnia pracę infolinii

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Nowe rozwiązania – automatyzacja zapytań oraz zmiana sposobu autoryzacji klienta – przyspieszą obsługę zgłoszeń telefonicznych.

Energa Obrót wprowadza ułatwienia dla klientów korzystających z infolinii spółki.

Krótszy czas oczekiwania na połączenie

Od teraz każdy klient, który podał spółce numer telefonu i kontaktuje się za jego pośrednictwem z infolinią, znacznie szybciej łączy się z konsultantem. System obsługi automatycznie kojarzy numer telefonu dzwoniącego z danymi z umowy, a konsultant – po weryfikacji tożsamości – ma do nich od razu pełen dostęp. Do tej pory każda osoba, która kontaktowała się z infolinią, musiała samodzielnie podać szczegółowe dane. Po wdrożeniu nowego rozwiązania czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skraca się średnio o minutę.

Sprawna weryfikacja to również ułatwienia dla seniorów. Połączenia od nich będą teraz automatycznie przekierowywane do grupy pracowników z największym doświadczeniem w obsłudze.

Najczęstsze pytania pod jednym przyciskiem

Energa Obrót przeanalizowała też najczęstsze tematy zgłaszane za pośrednictwem infolinii i na tej podstawie będzie sukcesywnie automatyzować pozyskiwanie podstawowych informacji przez klientów. Jako pierwsza uproszczona została obsługa zapytań o aktualne saldo. Weryfikacja i rozmowa z konsultantem w tym temacie trwała dotychczas średnio trzy minuty. Dzięki automatyzacji klient może teraz poznać swoje aktualne saldo już na poziomie zapowiedzi głosowych. Nie musi tym samym czekać na połączenie z konsultantem, a dodatkowo może skorzystać z opcji przypomnienia salda poprzez SMS. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient nie tylko oszczędza swój czas, lecz może również w każdej sytuacji dokonać samodzielnej weryfikacji salda, co nabiera szczególnego znaczenia w kontekście aktywności cyberprzestępców, próbujących podszywać się pod dostawców usługi i pod pretekstem zaległości w płatnościach, nakłaniać do dokonywania przelewów. Spółka przypomina, aby tradycyjnie zachować ostrożność i starannie weryfikować nadawcę wiadomości SMS, szczególnie w przypadku, gdy otrzymaliśmy powiadomienie, o które nie występowaliśmy.

Spółka zapowiada, że będzie wprowadzać podobne rozwiązania dla innych zapytań.

Infolinia Energi Obrotu jest dostępna pod numerem 555 555 555. W czasie stanu pandemii kontakt z konsultantami telefonicznymi jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 7–16.

Zawsze aktualne wiadomości na temat Grupy  Energa znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Jesteśmy jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jedną z trzech największych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Nasza podstawowa działalność obejmuje wytwarzaniedystrybucjęobrót energią elektryczną i cieplną oraz obrót gazem.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 188 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Całkowita moc elektryczna zainstalowana w elektrowniach Grupy Energa w 2019 roku wynosiła 1,35 GW, z czego 38 proc. (0,5 GW) stanowiły odnawialne źródła energii (OZE).

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem