Energa podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii
W trakcie pandemii, od 16 marca do 20 maja, tylko obszarze usług dystrybucyjnych Energa Operator przyjęła i zrealizowała blisko 90 tys. zgłoszeń swoich klientów.
Obecnie wykonywane są wszystkie rodzaje prac, zarówno te dotyczące zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej i modernizacji infrastruktury, jak również te z zakresu usług dystrybucyjnych obejmujące obsługę odbiorców.
Energa Operator, mimo trudności związanych z pandemią Covid-19, zrealizowała z sukcesem niemal 100 proc. zgłoszeń swoich klientów, takie jak montaże nowych liczników, sprawdzenia poprawności działania układów pomiarowych, zmiany taryf oraz przyłączenia mikroinstalacji.
Wdrożone niezwłocznie środki bezpieczeństwa umożliwiają realizację zadań bez zakłóceń. Elektromonterzy wyposażeni zostali w niezbędne środki ochrony osobistej – maski, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji.
***
Zawsze aktualne wiadomości na temat Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku
Jesteśmy jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jedną z trzech największych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Nasza podstawowa działalność obejmuje wytwarzanie, dystrybucję, obrót energią elektryczną i cieplną oraz obrót gazem.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 188 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.
Całkowita moc elektryczna zainstalowana w elektrowniach Grupy Energa w 2019 roku wynosiła 1,35 GW, z czego 38 proc. (0,5 GW) stanowiły odnawialne źródła energii (OZE).