Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Usługa na medal

"Medal KALBUD 2005” za wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz „Puchar Prezydenta Kalisza za najlepsze stoisko targowe” otrzymał Oddział Energetyka Kaliska w Kaliszu. Prezentacja usług świadczonych przez Koncern Energetyczny ENERGA SA odbyła się w miniony weekend w Kaliszu.

Na targach zaprezentowane zostały systemy ogrzewania elektrycznego, klimatyzatory oraz złącza kablowe i usługi w zakresie budowy infrastruktury elektroenergetycznej. Swoją ofertę przedstawiło także nowoczesne Centrum Wydruków Masowych, świadczące usługi w ramach działalności prowadzonej przez Oddział Energetyka Kaliska w Kaliszu.

Podczas minionego weekendu z ofertą targową zapoznało się wielu mieszkańców regionu. Liczne grono klientów odwiedziło stoisko firmowe zakładu energetycznego, przy którym można było porozmawiać na temat zasad korzystania z usług przedsiębiorstwa. Szczególne zainteresowanie wzbudziła prezentacja Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które zostało nagrodzone prestiżowym „Medalem KALBUD 2005”.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta przeznaczone jest dla klientów, z którymi podpisana została umowa sprzedaży energii. Służy realizacji wielu spraw za pośrednictwem internetu. Za jego stworzenie firma otrzymała wcześniej Certyfikat Jakości HIT 2004.

Serwis uruchomiony został pod adresem www.energia24.pl. Jego użytkowanie jest bezpłatne. W części ogólnej umożliwia m.in. zapoznanie się z aktualną „Taryfą dla energii elektrycznej”, procedurami związanymi z realizowaniem przyłączeń i zawieraniem umów oraz ofertą produktów i usług świadczonych przez Oddział Energetyka Kaliska w Kaliszu. Korzystając z odpowiednich linków, użytkownik portalu może pobrać i wydrukować wzory wniosków oraz projekty umów. Dostępne są również kalkulatory taryfowe, informacje na temat cen oraz zasad rozliczeń, a także liczne porady, wskazujące praktyczne rozwiązania w zakresie użytkowania energii elektrycznej.

Z personalizowanej części serwisu po zarejestrowaniu się korzystać będą mogli wszyscy klienci Oddziału Energetyka Kaliska w Kaliszu. Po zalogowaniu się klient będzie miał możliwość podglądu swoich danych, aktualnego salda oraz informacji o dokonanych wpłatach i poziomie zużycia energii. Za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta będzie też można zareklamować fakturę, dokonać symulacji przyszłego rachunku po ewentualnej zmianie grupy taryfowej, podać stan licznika czy też poinformować o awarii oświetlenia ulicznego.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem