Usługa na medal
"Medal KALBUD 2005” za wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz „Puchar Prezydenta Kalisza za najlepsze stoisko targowe” otrzymał Oddział Energetyka Kaliska w Kaliszu. Prezentacja usług świadczonych przez Koncern Energetyczny ENERGA SA odbyła się w miniony weekend w Kaliszu.
Na targach zaprezentowane zostały systemy ogrzewania elektrycznego, klimatyzatory oraz złącza kablowe i usługi w zakresie budowy infrastruktury elektroenergetycznej. Swoją ofertę przedstawiło także nowoczesne Centrum Wydruków Masowych, świadczące usługi w ramach działalności prowadzonej przez Oddział Energetyka Kaliska w Kaliszu.
Podczas minionego weekendu z ofertą targową zapoznało się wielu mieszkańców regionu. Liczne grono klientów odwiedziło stoisko firmowe zakładu energetycznego, przy którym można było porozmawiać na temat zasad korzystania z usług przedsiębiorstwa. Szczególne zainteresowanie wzbudziła prezentacja Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które zostało nagrodzone prestiżowym „Medalem KALBUD 2005”.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta przeznaczone jest dla klientów, z którymi podpisana została umowa sprzedaży energii. Służy realizacji wielu spraw za pośrednictwem internetu. Za jego stworzenie firma otrzymała wcześniej Certyfikat Jakości HIT 2004.
Z personalizowanej części serwisu po zarejestrowaniu się korzystać będą mogli wszyscy klienci Oddziału Energetyka Kaliska w Kaliszu. Po zalogowaniu się klient będzie miał możliwość podglądu swoich danych, aktualnego salda oraz informacji o dokonanych wpłatach i poziomie zużycia energii. Za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta będzie też można zareklamować fakturę, dokonać symulacji przyszłego rachunku po ewentualnej zmianie grupy taryfowej, podać stan licznika czy też poinformować o awarii oświetlenia ulicznego.