Komunikat prasowywersja do druku

Nowy punkt obsługi klienta w Płocku

10.01.2020|Grupa ENERGA

Będzie łatwiej i wygodniej. Klienci Energi Operatora mogą już korzystać z nowego punktu obsługi. Został on uruchomiony przy ul. Wyszogrodzkiej 106 w Płocku.

Klienci mogą załatwić tu niemal wszystkie sprawy związane z dostarczeniem energii elektrycznej – chodzi zarówno o przyłączenia jak i umowy dystrybucyjne. To piąte tego typu miejsce na Mazowszu. Pozostałe działają w Ciechanowie, Gostyninie, Mławie i w Sierpcu.

Z usług przy ul. Wyszogrodzkiej można korzystać od poniedziałku do piątku. We wtorki punkt działa w godz. 9-17, a w pozostałe dni w godz. 7-15.

***

Zawsze aktualne wiadomości na temat Grupy  Energa znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku

Jesteśmy jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jedną z trzech największych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Nasza podstawowa działalność obejmuje wytwarzaniedystrybucjęobrót energią elektryczną i cieplną oraz obrót gazem.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 188 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Całkowita moc elektryczna zainstalowana w elektrowniach Grupy w 2018 roku wynosiła 1,34 GW, z czego 38 proc. (0,5 GW) stanowiły odnawialne źródła energii (OZE).

Popularne tagi