Energa Obrót kontynuuje prace nad zmianą systemu obsługi klientów
We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi kolejne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. Będzie się to wiązać się z przejściowymi utrudnieniami.
Energa Obrót przygotowuje się do kolejnego etapu prac modernizacyjnych systemu obsługi klienta. W związku z tym od 1 do 30 września u części naszych klientów w różnych terminach mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z usług spółki.
Ze względu na dynamiczny przebieg całego procesu prosimy o śledzenie informacji na stronie energa.pl. Do klientów, do których mamy aktualne dane kontaktowe, wysyłamy wiadomości sms oraz e-mail z istotnymi szczegółami. Prosimy o ich uważne śledzenie, w tym folderu „spam” lub „wiadomości-śmieci” swojej poczty elektronicznej.
Zachęcamy również do śledzenia ważnych informacji w serwisach internetowej obsługi klienta - ENERGA24 i eBOK, szczegółowe komunikaty zamieszczamy tam z odpowiednim wyprzedzeniem.
Utrudnienia, o których mowa, mogą dotyczyć m.in.:
- czasowej niedostępności elektronicznych platform eBOK lub ENERGA24,
- nieaktualnych sald w każdym z dostępnych kanałów obsługowych.
Rozliczenia Rzeczywiste
Mogą również pojawić się trudności z wprowadzeniem odczytu i rozliczeniem zużycia prądu w ramach usługi Rozliczeń Rzeczywistych. Dlatego zachęcamy do zrobienia rozliczenia z wyprzedzeniem, przed 1 września. Kolejne rozliczenie dla większości klientów będzie możliwe po 1 października. Późniejsze niż zwykle rozliczenie w tym przypadku nie spowoduje dezaktywacji usługi.
Liczniki przedpłatowe
Od 19 do 27 września część klientów może mieć trudności z doładowaniem liczników przedpłatowych. W związku z tym zachęcamy, aby doładować swoje urządzenia do 18 września. Zapewniamy, że nikogo nie zostawimy bez dostępu do prądu. Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu (nr tel. 555 555 555*). Nasi konsultanci pomogą wygenerować kod, który umożliwi doładowanie urządzenia.
Przepraszamy za utrudnienia.
* koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego
Zawsze aktualne wiadomości na temat Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze a także na naszym Facebooku
Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 188 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.