Komunikat prasowywersja do druku

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów – ważne informacje

13.05.2019|Grupa ENERGA

Od 17 do 22 maja zostaną przeprowadzone ważne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta.

Uwaga! Będą utrudnienia

W trakcie prac serwisowych wystąpią utrudnienia w dostępie do następujących funkcji systemu:

  • wprowadzenie odczytu i dokonanie rozliczenia zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste),
  • doładowanie licznika przedpłatowego,
  • sprawdzienie aktualnego salda (od 17 do 27 maja),
  • zalogowanie się do elektronicznego biura obsługi klienta ENERGA24,
  • zalogowanie się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 16 do 22 maja).

Jak się przygotować

Zachęcamy naszych klientów, w szczególności posiadających licznik przedpłatowy, aby dokonali zakupu prądu do 16 maja.

Można to zrobić na dwa sposoby:

- w elektronicznym biurze obsługi klienta,

- w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net oraz epay.

Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają także drogą elektroniczną i poprzez wiadomości SMS.

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Popularne tagi