Energa. Nasz cel to być najbardziej przyjazną i zdigitalizowaną firmą na rynku energetycznym.
Nasi klienci mogą dobrać ofertę według własnych preferencji i potrzeb. Pomoże w tym bardzo nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja Salesbook
Liczba osób w gospodarstwie domowym, rodzaj urządzeń pobierających energię czy godziny, w których korzystamy z takich sprzętów – na podstawie m.in. tego typu informacji nowoczesna aplikacja podpowie, jaka oferta najlepsza jest w danej sytuacji. Po dokonaniu wyboru, aplikacja Salesbook w czytelny sposób prezentuje wybrane oferty, ich korzyści, zaprezentuje również koszty. Dodatkowo – jeśli Klient wyrazi zgodę, podsumowanie rozmowy w salonie obsługi i wyboru oferty, zostanie wysłana do niego także mailowo.
- Dzięki „Kafeterii” zmieniamy podejście do sprzedaży. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnego modelu sprzedaży i postawiliśmy na budowę partnerskiej relacji. To nie byłoby możliwe bez odpowiednich narzędzi. Aplikacja Salesbook daje nam przede wszystkim możliwość budowania oferty, wspólnie z klientem – na jego oczach. Dzięki temu klient ma poczucie, że kupił to co chciał– mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrotu.
W pierwszym etapie wprowadzania innowacji Energa Obrót uruchomiła pilotażowy projekt, w ramach którego przedstawia klientom nową, pakietową ofertę, dopasowaną do profilu klienta. „Oferta taka jak Ty” jest dostępna od kwietnia w dwóch salonach sprzedaży: w Gdańsku i w Toruniu. W ramach pakietu klienci, oprócz tradycyjnej oferty sprzedaży energii elektrycznej, mogą wybrać jeden z kliku atrakcyjnych produktów: auto serwis, pakiety medyczne czy telewizję mobilną. O szczegóły oferty można zapytać w salonach sprzedaży w Gdańsku i w Toruniu.
Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.
Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.