Blisko Klienta: 3 miliony zobowiązują

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Energa dynamicznie rozwija sieć salonów dla swoich klientów, których liczba znacząca przekroczyła już 3 mln. Do 67 placówek, jakie znaleźć można w całym kraju, dołączyła z końcem stycznia kolejna. Mieści się w Gdańskiej Galerii Morena. To już czwarty punkt Energi w Trójmieście, w którym skorzystać można z najnowszych produktów i usług firmy.

Chcemy być blisko naszych klientów – zarówno dosłownie, rozwijając sieć placówek, jak i pod względem oferty. Katalog naszych usług dopasowujemy do aktualnych potrzeb. Zima to czas, w którym wielu z nas narażonych jest na przeziębienia i choroby. Nie pozostajemy na to obojętni. „Multiochrona” to nowa propozycja łącząca pakiet energii elektrycznej z wybranym wariantem ubezpieczenia. Klienci sami decydują, czy potrzebują ubezpieczeń typu:

  • medical assistance – Na ratunek z energią
  • home assistance – Fachowcy
  • lub OC (odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym)

Wprowadzenie modelu oferowania ubezpieczeń w pakiecie „Multiochrona” daje klientowi możliwość wyboru rozwiązania adekwatnego do jego potrzeb, zarówno pod względem zakresu, jak i wariantu. Klienci mają pełną dowolność w konfigurowaniu swojego pakietu ubezpieczenia (pojedynczy albo łączone: dwa bądź trzy).

Nowy Salon Sprzedaży w Gdańsku, przy ul. Schuberta 102A, lokal nr 0.68 (Galeria Morena), czynny jest przez 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00 oraz w niedzielę od 10:00 do 20:00.

Przypominamy, że w każdym salonie Energi można:

  • podpisać umowę na energię elektryczną ,
  • podpisać umowę na gaz,
  • aktualizować dane kontaktowe,
  • uzyskać informacje na temat obowiązujących cenników i taryf, aktualnych promocji, produktów i usług,
  • uzyskać informacje o trybie składania reklamacji,
  • złożyć reklamację na piśmie.

Nasi pracownicy udzielą informacji:

  • jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • o cenach i grupach taryfowych,
  • o produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności,
  • o trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne w godz. 7-22 pod numerem 555 555 555.

 

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

 

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem