Komunikat prasowywersja do druku

Blisko Klienta: 3 miliony zobowiązują

02.02.2018|Grupa ENERGA

Informacja starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj.

Aktualne dane dotyczące Grupy Energa można znaleźć także na stronie www.grupa.energa.pl

Energa dynamicznie rozwija sieć salonów dla swoich klientów, których liczba znacząca przekroczyła już 3 mln. Do 67 placówek, jakie znaleźć można w całym kraju, dołączyła z końcem stycznia kolejna. Mieści się w Gdańskiej Galerii Morena. To już czwarty punkt Energi w Trójmieście, w którym skorzystać można z najnowszych produktów i usług firmy.

Chcemy być blisko naszych klientów – zarówno dosłownie, rozwijając sieć placówek, jak i pod względem oferty. Katalog naszych usług dopasowujemy do aktualnych potrzeb. Zima to czas, w którym wielu z nas narażonych jest na przeziębienia i choroby. Nie pozostajemy na to obojętni. „Multiochrona” to nowa propozycja łącząca pakiet energii elektrycznej z wybranym wariantem ubezpieczenia. Klienci sami decydują, czy potrzebują ubezpieczeń typu:

  • medical assistance – Na ratunek z energią
  • home assistance – Fachowcy
  • lub OC (odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym)

Wprowadzenie modelu oferowania ubezpieczeń w pakiecie „Multiochrona” daje klientowi możliwość wyboru rozwiązania adekwatnego do jego potrzeb, zarówno pod względem zakresu, jak i wariantu. Klienci mają pełną dowolność w konfigurowaniu swojego pakietu ubezpieczenia (pojedynczy albo łączone: dwa bądź trzy).

Nowy Salon Sprzedaży w Gdańsku, przy ul. Schuberta 102A, lokal nr 0.68 (Galeria Morena), czynny jest przez 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00 oraz w niedzielę od 10:00 do 20:00.

Przypominamy, że w każdym salonie Energi można:

  • podpisać umowę na energię elektryczną ,
  • podpisać umowę na gaz,
  • aktualizować dane kontaktowe,
  • uzyskać informacje na temat obowiązujących cenników i taryf, aktualnych promocji, produktów i usług,
  • uzyskać informacje o trybie składania reklamacji,
  • złożyć reklamację na piśmie.

Nasi pracownicy udzielą informacji:

  • jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • o cenach i grupach taryfowych,
  • o produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności,
  • o trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne w godz. 7-22 pod numerem 555 555 555.

 

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

 

Popularne tagi