Energa: już tysiące klientów rezerwuje wizytę w salonie on-line

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Ponad tysiąc wizyt miesięcznie umawianych jest przez internet w Salonach Energi Obrót. Firma jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce wprowadziła platformę do rezerwacji spotkań on-line. W ciągu ostatnich pięciu miesięcy podwoiła ich liczbę.  

Klienci mogą wybrać dzień i godzinę wizyty w Salonach Sprzedaży Energi Obrót na stronie rezerwacje.energa.pl. Dzięki temu w placówce nie muszą czekać na obsługę. Umówienie spotkania z pracownikiem obsługi klienta jest proste i szybkie wymaga jedynie wpisania w formularz zgłoszeniowy imienia i nazwiska, oraz adresu mailowego i numeru telefonu. Po wskazaniu preferowanego salonu, wyświetlane są najbliższe wolne terminy (także w bieżącym dniu). Usługa jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i  przedstawicieli małych przedsiębiorstw. Energa w październiku 2016 roku, jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce uruchomiła rezerwacje wizyt on-line.

Nowe rozwiązanie cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów. Od lutego liczba rezerwowanych w ten sposób wizyt zwiększyła się prawie dwukrotnie. Teraz jest ich średnio ponad tysiąc miesięcznie. Z rezerwacji on-line najczęściej korzystają klienci w Gdańsku i w Gdyni, a najrzadziej w Płocku i Toruniu.

kolejkomat-wybór umówionej wizyty (5).jpg

– Cieszymy się, że wprowadzony przez nas system internetowego umawiania wizyt jest coraz bardziej popularny wśród klientów. Dobrze rozumiemy ich potrzeby i oferujemy nowoczesne, dopasowane do zmieniających się uwarunkowań rynkowych rozwiązania. Dzięki wprowadzeniu tego narzędzia klienci mogą szybko i wygodnie umówić się na spotkanie z naszym pracownikiem bez obawy, że będą musieli tracić czas na stanie w kolejce. Jest to jedna z wielu dostępnych opcji kontaktu z naszą firmą. Klienci mogą również przyjść do salonów Energi Obrót bez wcześniejszej rezerwacji, zadzwonić na infolinię lub skorzystać z formularza zgłoszeniowego na naszej stronie energa.pl – mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrót SA.

W Salonach Energi klienci mogą załatwić szereg spraw, m. in.: podpisać umowę, zmienić  grupy taryfową, zaktualizować dane osobowe, uzyskać informacje o obowiązujących ofertach i wiele innych. Większość Salonów Sprzedaży Energa Obrót jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Lista Salonów Sprzedaży Energi Obrót z usługą zamawiania wizyt przez Internet:

  • Gdańsk ul. Obrońców Wybrzeża 1, 80-398 Gdańsk
  • Gdańsk al. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk
  • Gdynia ul. 10 Lutego 33, 81-364 Gdynia
  • Słupsk ul. Tuwima 6-7, 76-200 Słupsk
  • Koszalin ul. Dworcowa 17, 75-201 Koszalin
  • Kalisz ul. Zamkowa 8, 62-800 Kalisz
  • Elbląg ul. Hetmańska 12-14, 82-300 Elbląg
  • Toruń ul. Czerwona Droga 1/5, 87-100 Toruń
  • Płock ul. Piłsudskiego 39, 09-410 Płock
  • Olsztyn ul. Dworcowa 3, 10-413 Olsztyn

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem