Nowe salony Energi w warmińsko-mazurskiem

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

W poniedziałek, 24 kwietnia Energa otwiera salon w Nowym Mieście Lubawskim - to 11 placówka w województwie. Natomiast olsztyński punkt spółki, usytuowany do tej pory w Galerii Warmińskiej, zmienił swoją lokalizację – znajdziemy go teraz pod adresem Grunwaldzka 7. W salonach klienci mogą podpisać umowę, aktywować nową usługę czy złożyć pismo. Czeka tam na nich również wiele ciekawych ofert.

Punkt Partnerski Energi w Nowym Mieście Lubawskim czynny będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

Przeniesiony salon w Olsztynie będzie dostępny od  poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz w niedziele w godzinach od 8:00 do 14:00. Bez zmian pozostaje do dyspozycji olsztynian salon sprzedaży Energi przy ul. Dworcowej 3. Zarówno relokacje punktów, jak i tworzenie nowych ma na celu zwiększanie komfortu naszych klientów i ułatwianie im dostępności do naszych produktów i usług.

We wszystkich placówkach należących do sieci sprzedaży Energa można:

  • podpisać umowę,
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm,
  • złożyć pisemną reklamację, zapytanie,
  • aktywować popularne wśród klientów usługi jak np. Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste a także przystąpić do oferty dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny.

Ponadto nasi pracownicy udzielą informacji o:

  • tym, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty
  • cenach i grupach taryfowych,
  • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności,
  • trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

W każdym z punktów Energi dostępne są wszystkie produkty, w tym m.in. ciesząca się dużą popularnością oferta Office z Energią, która zawiera roczną subskrypcję pakietu Office 365 od Microsoft za 1,23 zł czy ofertę „Fachowcy z energią”, zabezpieczającą na wypadek nieprzewidzianych awarii np. sprzętów domowych.

Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Do dyspozycji pozostaje też serwis Energa24 dostępne 24/7 pod adresem www.24energa.pl

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem