Energa przenosi swój salon w Bytowie
Należy do:
Bytowski salon Energi 10 kwietnia br. zmienił swoją lokalizację. Klienci mogą skorzystać z produktów i usług firmy w punkcie przy ul. Dworcowej 3. Salon w Bytowie to jedno z 18 miejsc na Pomorzu, gdzie klienci mogą podpisać umowę, aktywować nową usługę czy złożyć pismo, np. reklamację.
Relokowany salon jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17. Zmiana miejsca punktu ma na celu zwiększenie komfortu naszych klientów i ułatwienie im dostępności do nowych produktów i usług.
We wszystkich placówkach należących do sieci sprzedaży Energa można:
- podpisać umowę,
- przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
- uzyskać ofertę rabatową dla firm,
- złożyć pisemną reklamację, zapytanie,
- aktywować popularne wśród klientów usługi, jak np. Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do oferty dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny.
Ponadto nasi pracownicy udzielą informacji o:
- tym, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty
- cenach i grupach taryfowych,
- produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności,
- trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.
W każdym z punktów Energi dostępne są wszystkie produkty, w tym m.in. ciesząca się dużą popularnością oferta "Office z energią", która zawiera roczną subskrypcję pakietu Office 365 od Microsoft za 1,23 zł czy ofertę „Fachowcy z energią”, zabezpieczającą na wypadek nieprzewidzianych awarii, np. sprzętów domowych.
Sprawy związane z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej realizowane są poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne od 7 do 22 pod numerem 555 555 555. Do dyspozycji pozostaje też serwis Energa24 dostępne 24/7 pod adresem 24.energa.pl