Srebrny Spinacz dla Świeć się z Energą

Należy do:

Akcja Świeć się z Energą, organizowana przez Grupę Energa, została wyróżniona prestiżową nagrodą w XIV edycji Konkursu Złote Spinacze, w kategorii PR Korporacyjny. W tym roku statuetki, przyznawane przez Związek Firm Public Relations, zostały wręczone 2 grudnia podczas uroczystej gali w Warszawie.

Świeć się z Energą to plebiscyt, w ramach którego już od siedmiu lat Polacy głosują na najpiękniej udekorowane światłem miasta w kraju oraz na najlepsze zdjęcia oddające atmosferę świąt. Udział w akcji to rywalizacja o charytatywne nagrody oraz szansa na promocję polskich miast. Projekt wyzwala lokalny patriotyzm i zachęca do pomagania potrzebującym.

Ważnym elementem akcji Świeć się z Energą jest także zwrócenie uwagi Polaków na konieczność dzielenia się z innymi, szczególnie w okresie świątecznym. W ramach zeszłorocznej edycji w plebiscycie więzło udział ponad 220 miast z całej Polski, a Grupa Energa przekazała nowoczesny sprzęt AGD o wartości 200 000 zł na wsparcie instytucjom niosącym pomoc osobom w potrzebie lub wykluczonych społecznie.

Jury tegorocznego konkursu uhonorowało Grupę Energa Srebrnym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny. W tej edycji nie przyznano Złotego Spinacza w tej kategorii.

spinacz_dla_swiec_sie_z_energa.jpg

- Co roku w Świeć się z Energą, oprócz nas, angażuje sią bardzo wiele osób prywatnych, instytucji, urzędów miast, mediów oraz jednostek pomocy społecznej. Wszystkim stronom przyświeca szczytny cel jakim jest pomaganie potrzebującym oraz rozświetlanie polskich domów i miast świąteczną atmosferą. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione w tak prestiżowym konkursie. Jest to dla nas pozytywny impuls, szczególnie tuż przed startem VIII edycji, która rozpocznie się już 9 grudnia br. - mówi Michał Lemański, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Wśród partnerów nagrodzonej kampanii znalazły się m.in. wydawca dzienników regionalnych – Polska Press Grupa, Telewizja Polska i redakcja programu Pytanie na Śniadanie, które relacjonowały na bieżąco zmagania miast w walce o tytuł Rozświetlonej Stolicy Polski. Dzięki szerokiej komunikacji udało się dotrzeć odbiorców w całej Polsce i zachęcić ich do głosowania na najpiękniej rozświetlone miasta oraz zdjęcia oddające świąteczną atmosferę. Merytoryczne wsparcie dla akcji zapewniła uznana fotografka Lidia Popiel, która udzielała porad i wskazówek na temat robienia zdjęć.

Łącznie w VII edycji plebiscytu oddano ponad 100 000 głosów, a zwycięzcą finałowego głosowania okazał się Połczyn-Zdrój.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem