Nowa uczennica w klasie i dodatkowe korzyści dla klientów w nowym spocie reklamowym Energi

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

W kolejnym filmie reklamowym Grupy Energa pojawia się nowa bohaterka, która podczas lekcji energii namawia do najprostszych rozwiązań oszczędnościowych.  

W nowym spocie kampanii "Lekcje Energi(i)" Staś zyskuje nową, klasową koleżankę, która jest jeszcze lepiej zorientowana w sposobach zarządzania energią elektryczną i wie, że wystarczy wykonać jeden telefon, aby zaoszczędzić na zakupie energii. Reklama tłumaczy, że oszczędzanie energii nie musi polegać wyłącznie na wymianie sprzętu na energooszczędny. Można szybciej ograniczyć wydatki, zaczynając od kontaktu z podwójną korzyścią – czyli współpracy z Energą, płacąc przez kilka lat tę samą cenę i zyskując na tym nawet 300 zł oszczędności.

- Kontynuując koncept szkolny naszej kampanii, w najnowszym spocie przedstawiamy zarówno nową bohaterkę, jak i nowy produkt, który mamy w sprzedaży. Wprowadzona do klasy uczennica, swoją przenikliwością i wiedzą wprawia wszystkich w osłupienie. Chcemy poprzez to zwrócić uwagę klientów na wprowadzoną ofertę sprzedażową Energi, łączącą korzyści stałej ceny i dodatkowej oszczędności - tłumaczy Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA.

Oferta przedstawiona w spocie dedykowana jest nowym klientom Energi Obrót, którzy przechodząc do firmy wybierają gwarancję stałej ceny na 5 lat. Dodatkową korzyść stanowi dla nich zwolnienie z opłaty handlowej przez pierwsze dwa lata współpracy, co przekłada się na oszczędność nawet do 300 zł. Spółka zastrzega, że liczba Klientów, którzy mogą skorzystać z oferty jest ograniczona.

Nowy spot, podobnie jak poprzednie filmy o korzyściach płynących ze współpracy z Energą,  oglądać możemy m.in. na takich kanałach jak: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat. Kontaktu z korzyścią i ofertą Energi internauci mogą także szukać na stronie kontaktzkorzyscia.energa.pl.

Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiadała agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz - operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: Dług, Komornik,  Strefa ciszy.  Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością produkcji czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA oraz zespół  Pionu Strategii i Marketingu Energa Obrót SA.

Zapraszamy do obejrzenia materiału video: http://media.energa.pl/657/pl/presskit/10089?file=661913

***

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd 2,9 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości około 191 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 77 tys. km2, co stanowi ok. 25 proc. powierzchni kraju.

Ponadto, Grupa Energa jest jednym z trzech największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce pod względem ilości energii sprzedawanej do odbiorców końcowych, z udziałem w rynku około 15 proc.

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem