Energa i Microsoft łączą siły w innowacyjnej ofercie

Należy do:

Energa wprowadza pierwszą w Polsce ofertę łączącą sprzedaż energii elektrycznej  i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpracy Grupy Energa ze światowym liderem branży nowych technologii – firmą Microsoft.

Nowa propozycja Grupy Energa i Microsoft skierowana jest do segmentu gospodarstw domowych.  W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię elektryczną nawet do trzech lat  oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za zaledwie 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją sybskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji. To pierwszy taki produkt na rynku energetycznym w Polsce – połączenie w jednym pakiecie energii elektrycznej z usługami online lidera branży nowych technologii.

Office 365 daje dostęp do pełnych wersji znanych aplikacji Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher), wzbogaconych m.in. o 1 terabajt (TB) miejsca na dysku online OneDrive oraz minuty na rozmowy w popularnej aplikacji Skype. Usługa pozwala korzystać z dostępu do dokumentów zapisanych online nie tylko na komputerze, ale też na smartfonie czy tablecie, w tym również iPadzie, z praktycznie dowolnego miejsca. Office 365 w wersji dla Użytkowników Domowych można jednocześnie zainstalować nawet na pięciu komputerach (zarówno PC, jak i MAC) oraz urządzeniach mobilnych.

- Współpraca z Energą przy zupełnie nowym podejściu do budowania ich oferty jest wyjątkową na polskim rynku okazją, aby upowszechniać technologie, które pozwalają zwiększać osobistą efektywność, po prostu czynić nasze życie choćby nieco łatwiejszym, a na pewno lepiej zorganizowanym – mówi Przemysław Szuder, Dyrektor Operacyjny w polskim oddziale Microsoft. – Z aplikacjami Office 365 i cyfrowym dostępem do informacji o swoim koncie, użytkownicy mogą m.in. lepiej kontrolować swoje wydatki, korzystać ze swoich plików czy zdjęć dokładnie wtedy, kiedy potrzebują, zwyczajnie oszczędzać czas z pomocą wydajnych narzędzi. Klienci Energi zyskają też dostęp do 1 terabajta na wirtualnym dysku OneDrive, co pozwoli nie tylko wygodnie przechowywać wszystkie dane, ale też w prosty sposób udostępniać na przykład zdjęcia z wakacji rodzinie czy znajomym.

W ramach oferty klienci Energi otrzymują dodatkowo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów, a tym samym opcję korzystania z wygodnego konta w eBOK, które umożliwia sprawdzanie faktur, terminów płatności, salda, itp., jak również z elektronicznej faktury i płatności on-line. Klient automatycznie otrzymuje także możliwość przystąpienia do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback.  

Oferta zakupu Office 365 razem z energią elektryczną skierowana jest do nowych i obecnych klientów Energi.    

- Wspólna propozycja Energi i Microsoftu, w której łączymy energię elektryczną z usługą Office 365 to innowacyjna oferta dla klientów rynku energetycznego. Klienci Energi wybierając naszą ofertę nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego. Przewidujemy, że oferta będzie cieszyła się sporym zainteresowaniem, a to nie jest nasze ostatnie słowo. Pracujemy nad kolejnymi propozycjami produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów -  podkreśla Leszek Nowak, prezes spółki Energa Obrót. - Będą one dostępne w dynamicznie rozwijającej się sieci sprzedaży Energi oraz we wszystkich kanałach zdalnego dostępu i  e-Sklepie poprzez naszą stronę internetową.

Segment sprzedaży Grupy Energa poza nową ofertą sprzedażową, wdraża również nowe rozwiązania obsługowe, w tym system rozliczeń i nowe, prostsze faktury. Prognozowane rozliczenia dokonywane do niedawna w trybie cztero- lub sześciomiesięcznym zostały zastąpione dwumiesięcznym cyklem rozliczeniowym opartym na faktycznym zużyciu. Grupa wycofywała się z prognoz od początku roku, obecnie zmiana objęła już wszystkie gospodarstwa domowe. Nowy sposób rozliczeń dokonywany jest w oparciu o odczyty przeprowadzane przez pracowników firmy i zdalne odczyty z inteligentnych liczników AMI, których firma zainstalowała już ponad 400 tysięcy.

Nowemu systemowi rozliczeń towarzyszy wprowadzana zmiana faktur na bardziej czytelne i  funkcjonalne. Nowy dokument rozliczeniowy w prostszy niż dotychczas sposób opisuje najważniejsze informacje związane ze zużyciem energii oraz regulowaniem płatności. Takie przejrzyste faktury  otrzymuje już połowa klientów Energi – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Do końca roku dołączą do nich pozostali na terenie dystrybucyjnym Grupy. Natomiast do końca 2016 roku firma planuje wprowadzenie takich faktur  w całej Polsce.

Oferta Energa 365 na obecnych warunkach ważna jest do końca roku, dostępna na stronie www.energa365.pl, w punktach sprzedaży, a także w mobilnej sieci sprzedaży pośredniej. Więcej informacji także w Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta pod nr 555 555 555 oraz na www.energa.pl .

 

***

Grupa ENERGA jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 190 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 77 tys. km2, co stanowi ok. 25 proc. powierzchni kraju.

Ponadto, Grupa ENERGA jest jednym z trzech największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce pod względem ilości energii sprzedawanej do odbiorców końcowych.

Grupa ENERGA koncentruje się na rozwoju inteligentnych rozwiązań. Pierwszą fazą działań w kierunku budowy sieci inteligentnej było rozpoczęte w 2010 r. wdrożenie systemu inteligentnego opomiarowania (AMI). W ramach programu do tej pory zamontowanych zostało już ponad 400 tys. liczników, dzięki którym następuje informatyzacja przesyłu informacji o zużyciu energii. Liczba zdalnych odczytów z liczników AMI na potrzeby fakturowania przekroczyła w drugim kwartale 2014 roku milion, a na przełomie roku najprawdopodobniej przekroczy 2 mln.

***

Microsoft jest liderem branży nowych technologii – dostawcą urządzeń i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych, które pomagają w pełni realizować ich potencjał.

Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Wraz z premierą Windows 8 – dostępnego już w najnowszej wersji Windows 8.1 – firma wprowadziła na rynek pierwszy, obsługiwany dotykowo system operacyjny z rodziny Windows, który działa na tradycyjnych komputerach oraz urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach PC. Równocześnie z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek pierwszy komputer sygnowany własnym logo – Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną – Windows Phone oraz platformę serwerową – Windows Server.

Kluczową pozycję w portfolio firmy zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Pod nazwą Microsoft Office 2013 jest on dostępny w formie tradycyjnego oprogramowania instalowanego na urządzeniu. Jednocześnie pod nazwą Office 365 udostępniany jest jako zestaw aplikacji online albo instalowanych na urządzeniu, wraz z dodatkowymi usługami w chmurze, które w pełni wspierają mobilny styl pracy. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.

Microsoft jest także liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing i jako jedyny dostawca posiada kompleksową ofertę zarówno infrastruktury, platformy programistycznej oraz aplikacji w chmurze obliczeniowej. Całe środowisko tworzy spójną platformę Cloud OS, działającą w oparciu o m.in. Microsoft Azure.

Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 100 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym około 350 osób w Polsce.

Kontakt

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.

Dane kontaktowe Telefon stacjonarny 22 594 10 00 ???mail??? adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.

Dane kontaktowe Komórka 22 594 10 00 ???mail??? joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk   
Microsoft Sp. z o.o.

Dane kontaktowe Telefon stacjonarny 22 594 12 90   ???mail??? v-anszte@microsoft.com

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem