Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

e-Bok - nowoczesna usługa dla klientów ENERGI

1 grudnia 2004 ENERGA uruchamia Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-Bok). Ponad 600.000 klientów spółki przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu może uzyskać informację m.in. nt. stanu swojego rachunku i wielkości zużycia energii. e-Bok dostępny jest poprzez stronę http://www.ebok.energa.pl.

e-Bok jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z ENERGĄ. Rozwiązanie to pozwala na bieżący podgląd konta klienta w systemie bilingowym.

e-Bok umożliwia m.in.:

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem