Komunikat prasowywersja do druku

Gdzie firmy mogą znaleźć oszczędności w kryzysie?

07.11.2011|Grupa ENERGA

Informacja starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj.

Aktualne dane dotyczące Grupy Energa można znaleźć także na stronie www.grupa.energa.pl

ENERGA docenia swoich stałych klientów, a oni na współpracy z Grupą mogą zaoszczędzić. Zależność jest prosta – im dłużej trwa umowa na zakup energii elektrycznej, tym większa zniżka. Uzyskać można rabat do 5%, nawet przez 3 lata.

W czasach spowolnienia gospodarczego cięcie wydatków, szczególnie tych stałych, to priorytet wielu przedsiębiorców. Biznesowi klienci ENERGI mają teraz możliwość obniżenia swoich rachunków za prąd. Ta kilkuprocentowa obniżka, to w perspektywie roku, dwóch lub trzech oszczędności, z którymi łatwiej zaplanować przyszłość.

Propozycja przeznaczona jest dla małych i średnich firm (grupy taryfowe: C11, C11o, C12a, C12b, C12w, C21, C22a, C22b, C23) oraz dla dużych przedsiębiorstw przemysłowych, fabryk, szpitali, centrów handlowych, hydroforni, ferm kurzych, stacji paliw, obiektów rekreacyjno-rozrywkowych (grupy taryfowe: B11, B21, B22, B23), które nie mają zadłużenia i nie  korzystają z innych promocji na 2012 r.

Oferta „Nasi mają taniej” daje możliwość uzyskania zniżki na energię elektryczną w zależności od tego, jak długo klient współpracuje z ENERGĄ. Jeśli umowa trwa nieprzerwanie:

  • krócej niż od 1 stycznia 2011 roku - zniżka to 3% od ceny energii w 2012 roku,
  • od 1 stycznia 2010 roku - zniżka to 4% od cen energii w 2012 oraz 2013 roku,
  • dłużej niż od 1 stycznia 2010 roku - zniżka to 5% od cen energii w latach 2012-2014.

Klient, któremu przysługuje rabat na okres dłuższy niż jeden rok, sam określa o ile dłużej chce z niego korzystać. 

Przystąpienie do oferty jest proste i nie zabiera wiele czasu. Wystarczy wypełnić i dostarczyć wniosek, który dostępny jest na stronie internetowej. Wnioski można składać do końca 2011 r., ale warto się pospieszyć, ponieważ liczba klientów mogących skorzystać z tego rozwiązania jest ograniczona.

ENERGA zainteresowana jest długoletnią współpracą ze swoimi klientami, a propozycja "Nasi mają taniej” pokazuje, że chce budować lojalność i zaufanie, które działają w dwie strony. 

Popularne tagi