ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Elblągu

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

<P >Klienci ENERGI w Elblągu obsługiwani są już w nowoczesnym Biurze Obsługi Klienta przy ul. Hetmańskiej 12-14. W dotychczasowym BOK-u przy ul. Piłsudskiego 19 pozostaną kasy. <P >Zmiana lokalizacji jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.   <P >- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast. <P >Nowe Biuro Obsługi Klienta znajduje się w samym centrum miasta, można do niego dojechać wieloma liniami komunikacji miejskiej, a niedaleko znajduje się przystanek autobusowy. Biuro Obsługi usytuowane jest na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym. <P >Nowy BOK jest przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni 100  m. kw. usytuowane są cztery stanowiska do obsługi. Klienci mają tam możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.energa.ebok.pl). <P >W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami. <P >W nowym BOK-u nie ma kas. Pozostaną one przy ul. Piłsudskiego 19. Płatności za energię elektryczną, można realizować również w licznych punktach oznaczonych  naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, marketach.  W tych punktach można również dokonywać zakupu energii do liczników przedpłatowych poza Internetem (lista punktów na stronie www.billbird.pl ). <P >Jest to już ósmy nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie, Toruniu, Słupsku, Kaliszu i Włocławku. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.

Kontakt

Beata Ostrowska
Biuro Prasowe Grupy Energa
Energa SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem