ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Słupsku
Należy do:
Od 14 lutego klienci ENERGI w Słupsku obsługiwani będą w nowoczesnym biurze przy ul. Tuwima 6/7 w godzinach 7-15*, a od marca – codziennie w godz. 9-17. W dotychczasowym BOK-u przy ul. Przemysłowej pozostaną kasy.
Zmiana lokalizacji BOK jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.
- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.
Nowy BOK znajduje się w samym centrum miasta, można do niego dojechać wieloma liniami komunikacji miejskiej, a przed samym wejściem znajduje się przystanek autobusowy. Atutem tej lokalizacji jest także niewielka odległość od dworców PKP i PKS, co jest udogodnieniem dla klientów spoza miasta, którzy będą mogli, praktycznie po drodze, załatwić wszystkie sprawy ze swoim sprzedawcą i dostawcą prądu. Biuro Obsługi usytuowane jest na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.
Nowy BOK jest bardziej przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni prawie 90 m kw usytuowane zostały cztery stanowiska do obsługi. Klienci mają tam także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.energa.ebok.pl).
W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami.
W nowym BOK-u nie ma kas. Pozostaną one przy ul Przemysłowej. Płatności za energię elektryczną można realizować także w licznych punktach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych, czy marketach (lista punktów na stronie www.billbird.pl ).
Jest to już piąty nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie i Toruniu. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.
*W środy do końca lutego od 9 do 17.
Beata Ostrowska
Biuro Prasowe Grupy Energa
Energa SA
Dane kontaktowe beata.ostrowska@energa.pl