Prąd na życzenie w kolejnych miastach

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Kolejni klienci ENERGI mogą już zamówić licznik przedpłatowy. Urządzenie to, działające podobnie jak telefon na kartę, spółka proponuje mieszkańcom regionów koszalińskiego i kaliskiego. Od grudnia ubiegłego roku ENERGA zakłada pre-paidy na życzenie klientów z regionów gdańskiego, płockiego i słupskiego.

Instalacja licznika przedpłatowego na życzenie odbiorcy to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej zgłaszali potrzebę kontrolowania zużycie energii.  

Usługa „Rozliczenie Pre-paid” jest odpłatna – opłatę instalacyjną można wnieść jednorazowo lub w niewielkich ratach miesięcznych (od 5,99 zł netto).

Licznik przedpłatowy działa podobnie jak telefon na kartę (pre-paid). Klient kupuje kody doładowania. Urządzenie  automatycznie odłączy prąd, gdy zużyje cały jego zapas. System ten pozwala na dowolną częstotliwość zakupów porcji energii. Klient sam również decyduje, czy kupi porcję energii wystarczającą na kilka dni, tydzień, miesiąc. To rozwiązanie szczególnie korzystne dla wynajmujących mieszkania, garaże czy domki letniskowe.

Jak kupić porcję prądu:

  • Przez Internet.
    Dzięki temu rozwiązaniu każdy klient może w prosty sposób kupić energię do swojego licznika przedpłatowego oraz otrzymać kody na jego doładowania przez pocztę e-mail lub sms
    (www.energa.pl/doladujenergie)
  • Doładowanie w punktach płatności VIA Moje doładowania.  Usługa ta pozwala na wygodny zakup doładowania energii w kasie sklepu, w której jest dostępna usługa sieci VIA. Zakupu energii można dokonać na dowolną kwotę i co najważniejsze -  skorzystać z tej możliwości przy okazji codziennych zakupów (http://www.energa.pl/gdzie_kupic_mapa)
  • Poprzez Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta. Klient wybierając w Biurze Obsługi Klienta produkt „Polecenia Zapłaty” musi poinformować o zamiarze doładowań przez tBOK. Mając „Polecenie Zapłaty” lub dokonując przedpłaty na swoje indywidualne konto, Klient może otrzymywać kod doładowania przez telefon.
  • Zakup energii w kasie Biura Obsługi Klienta - bezpośrednio w okienku kasowym.

Rozliczenie pre-paid jest kolejną ofertą ENERGI,  wspomagającą zarządzanie i kontrolę zużycia energii elektrycznej, obok usługi Rozliczenia Rzeczywiste, która pozwala na regulowanie opłat za energię zużytą, a nie – za prognozowaną.

Smart Eco

Projekt zbudowany jest na pakietach dedykowanych: dla odbiorców indywidualnych Energetyczny Dom oraz dla instytucjonalnych – Energetyczne Osiedle, Energetyczną FirmęEnergetyczny Urząd. W ramach oferty dostępne są innowacyjne rozwiązania: audyt, rozliczenia, technologie (m.in. turbiny wiatrowe, pompy ciepła i kolektory słoneczne), energia elektryczna oraz reklama. Rozwiązania te pozwalają na tańsze korzystanie i efektywne zarządzanie energią (audyt, rozliczenia), jej wytwarzanie (technologia), a nawet wykorzystywanie do celów promocyjnych (reklama).

Zakup i instalacja urządzeń do wytwarzania energii to często konieczność poniesienia dodatkowych nakładów, Grupa Energa wspiera klienów  w pozyskaniu finansowania dla  tych inwestycji, zapewnia preferencyjne warunki kredytowe i pomaga w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej przy składaniu wniosków kredytowych.

Więcej informacji o Smart Eco na stronie http://www.smarteco.pl

Kontakt

Beata Ostrowska
Biuro Prasowe Grupy Energa
Energa SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem