ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Gdańsku

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Od jutra,  9 grudnia, klienci ENERGI w Gdańsku obsługiwani będą w nowoczesnym biurze przy ul. Brzozowej 9c w Gdańsku Wrzeszczu (wejście od al. Grunwaldzkiej 105). 

Osiem stanowisk konsultantów, wydłużone godziny pracy, kiosk multimedialny pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta ( www.ebok.energa.pl), bezpłatny telefon umożliwiający szybkie połączenie z telefoniczną obsługą Call Center to wyposażenie salonu ENERGI w centrum Wrzeszcza.  Nowe Biuro Obsługi Klienta znajduje się w pobliżu dworca PKP, co umożliwia wygodny dojazd zarówno kolejką SKM, jak i tramwajem.

- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.

W nowym biurze będzie można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami.

W nowym BOK-U nie będzie kas. Pozostaną one przy ul. Towarowej. Ponadto wszelkie płatności, a także doładowania liczników przedpłatowych  można realizować w  placówkach oznaczonych  naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych, czy marketach.

Punkty sieci Via Moje Rachunki zlokalizowane we Wrzeszczu:

PHU Abi

Gdańsk

Romualda Traugutta 84

PHU Rudoman

Gdańsk

Jana Sobieskiego 20

Rabat Pomorze Sieć 34

Gdańsk

Słowackiego 53A

Sklep spożywczy Sieć 34

Gdańsk

Grunwaldzka 24

Sklep spożywczo-przemysłowy K.Berliński

Gdańsk

Miszewskiego 17

Sklep Sieci 34

Gdańsk

Partyzantów 46

Carrefour Galeria Bałtycka

Gdańsk

Grunwaldzka 141

W tym roku Energa Obsługa i Sprzedaż, spółka odpowiedzialna za sprzedaż produktów i obsługę klientów w Grupie ENERGA, planuje oddanie kolejnych nowoczesnych salonów obsługi. Od 1 grudnia br. funkcjonuje nowe biuro obsługi w Koszalinie, pod koniec roku zostanie oddany salon w Słupsku. W przyszłym roku planowane jest otwarcie następnych sześciu BOK-ów. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia. Wystrój nowych BOK-ów jest całkowicie zmieniony, przestronne, jasne i wygodne wnętrza utrzymane są w nurcie ekologicznym.

Grupa ENERGA dostarcza energię elektryczną dla 2,5 mln gospodarstw domowych oraz do ponad 300 tys. firm, co daje jej około 17-procentowy udział w rynku sprzedaży energii elektrycznej. Grupa jest operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej na obszarze 75 tys. km kw. i eksploatuje ponad 188 tys. km linii elektrycznych, którymi przesyła ponad 19 TWh energii rocznie. Jest też krajowym liderem w dostawie energii ze źródeł odnawialnych. Grupa ENERGA posiada 45 elektrowni wodnych. Współpracuje także z lokalnymi producentami energii ze źródeł odnawialnych. Do jej sieci przyłączone są liczne  elektrownie wiatrowe, małe elektrownie wodne i biogazownie. Grupa odgrywa również wiodącą rolę na krajowym rynku sprzedaży praw majątkowych do świadectw pochodzenia ze źródeł odnawialnych. „Zielona energia” to już blisko 13 procent energii elektrycznej dostarczanej przez ENERGĘ do jej klientów.

Kontakt

Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
ENERGA SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem