Graj o pracę i wakacje z Grupą ENERGA
Należy do:
ENERGA, jako pierwsza firma na rynku, zatrudni Klienta jako Lidera Projektu rozwoju elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Osoba, która wygra konkurs, otrzyma 6-miesięczną ofertę współpracy. Z kolei 10 innych klientów - autorów najlepszych haseł promujących eBOK, ENERGA wyśle na atrakcyjne wakacje.
Aby wziąć udział w walce o tę unikalną nagrodę - współpracę z firmą, należy zarejestrować się w eBOK oraz wypełnić formularz z zadaniem konkursowym w formie prezentacji PowerPoint.
Zadanie polega na przedstawieniu propozycji rozwoju funkcjonalności eBOK, czyli udoskonalenia i wzbogacenia tej nowoczesnej platformy komunikacji z klientem o nowe możliwości, dzięki którym klient mógłby załatwić przez eBOK inne sprawy, uzyskać dodatkową informację, czy łatwiej mógłby się poruszać w programie.
Zwycięzca zostanie nagrodzony propozycją umowy o dzieło na okres 6 miesięcy na stanowisku Lider Projektu Rozwoju eBOK. Ponadto weźmie udział w szkoleniu z zakresu zarządzania projektami.
ENERGA przygotowała też konkurs na najlepsze hasło promujące eBOK. Aby wziąć w nim udział należy zarejestrować się w eBOK oraz wypełnić formularz odpowiadając na proste pytania konkursowe. Autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami na wyjazd wakacyjny o wartości 3000 PLN każdy. Voucher będzie ważny przez rok od daty jego wystawienia, na całą ofertę biura podróży, z możliwością wyboru miejsca i terminu wypoczynku.
Rejestracja i regulamin konkursów na stronie http://www.energa.pl/konkurs
ENERGA uruchomiła elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jesienią ubiegłego roku. eBOK umożliwia między innymi skorzystanie z opcji darmowego powiadomienia za pomocą sms oraz e-maila. Przesyłany komunikat może zawierać informację o: wystawieniu faktury za energię elektryczną, zbliżającym się terminie płatności faktury za energię elektryczną, zaksięgowaniu wpłaty z energię elektryczną, sprawdzenie swojego salda rachunku, czy terminu płatności, sprawdzenie danych z faktury oraz dokonanych bieżących jak również archiwalnych wpłat, wyświetlenie wykresów oraz statystyk w zadanym okresie związanych ze zużyciem energii, zamówienie nowych produktów, promocji, wgląd i edycję swoich danych teleadresowych platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu klienta z ENERGĄ.
Korzystanie z portalu jest bezpłatne i nie wymaga żadnych formalności. Wystarczy, że klient zaloguje się. Korzystanie z eBOK-u odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, a podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób. eBOK jest dostępny przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, jest platformą działającą dla klientów ze wszystkich oddziałów ENERGI w ten sam sposób.