ENERGA zdobywa nowych klientów
Należy do:
Energa-OBRÓT podpisała z Telekomunikacją Polską umowę na sprzedaż energii elektrycznej. Będzie zaopatrywać w prąd blisko 8 tysięcy jednostek terenowych TP i PTK Centertel w centralnej południowej i wschodniej Polsce, poza obszarem działania operatora systemu dystrybucyjnego Grupy ENERGA. W ostatnim czasie ENERGA pozyskała ok. 400 nowych klientów.
ENERGA–OBRÓT wygrała przetarg, jako jeden z dwóch dostawców, na kompleksowe zaopatrzenie w energię elektryczną Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Transakcja nie ma sobie podobnych od czasu liberalizacji rynku energii w Polce. ENERGA–OBRÓT przejmie blisko 8 tys. punktów poboru znajdujących się poza obszarem działania należącego do GRUPY ENERGA operatora systemu dystrybucyjnego. Przejmowane punkty poboru zlokalizowane są w centralnej południowej i wschodniej Polsce, na terenie działania operatorów systemu dystrybucyjnego należących do Tauron Polska Energia oraz Polskiej Grupy Energetycznej
-Jesteśmy zadowoleni z wyniku przetargu i zainteresowani długoterminową współpracą z TP nie tylko w zakresie sprzedaży energii elektrycznej, ale także i innych usług dodatkowych związanych z optymalizacją zużycia i działań prośrodowiskowych – stwierdził Ireneusz Kulka, wiceprezes ENERGI–OBRÓT.
Dla Telekomunikacji Polskiej znaczenie miała konsolidacja zakupów i optymalizacja kosztów, jak również fakt, iż ENERGA realizuje strategię budowy i pozyskiwania własnych odnawialnych źródeł energii, co sprawia, że sprzedawana przez spółkę energia elektryczna jest najbardziej ekologiczną w Polsce.
W ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy ENERGA pozyskała około 400 nowych klientów. Z oferty ENERGI–OBRÓT skorzystały m.in. Tesco, Nordea, Wienerberger, Vectra, Kopalnia Adamów, Philips, Stacje Paliwowe LOTOS, Bank Milenium, Grupa Orbis, PKO BP.
To efekt aktywnych działań spółki na rynku energetycznym. ENERGA, jako pierwsze przedsiębiorstwo energetyczne, położyła większy nacisk na komunikację sprzedażowo – produktową. Przykładem takich działań był m.in. cykl spotkań z klientami konkurencyjnych spółek, którym przedstawiane były konkretne argumenty przemawiające za ofertą ENERGA.
ENERGA-OBRÓT - jako pierwsza w Polsce - wprowadziła dla odbiorców biznesowych ofertę "60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną". Wydłużony o 46 dni termin płatności pozwala przedsiębiorcom wykorzystać pieniądze przeznaczone na opłacenie rachunku za energię elektryczną na inne pilne potrzeby, czy bieżące inwestycje. Ponadto firma oferowała promocyjną gwarancję stałej ceny nawet do 2012 roku, niezależnie od podwyżek cen energii. Audyt energetyczny, świadectwa energetyczne czy kompensacja mocy biernej to z kolei usługi ENERGI, dzięki którym firmy mogą zracjonalizować zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wydatki na prąd.
Beata Ostrowska
Biuro Prasowe Grupy Energa
Energa SA
Dane kontaktowe beata.ostrowska@energa.pl