Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Rachunek nie zając, czyli… 60 dni na zapłacenie za prąd – nowa oferta ENERGI

ENERGA po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jako pierwsza w Polsce wprowadza od marca ofertę "60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną."  To produkt skierowany do małych, średnich i dużych firm.

Wzrost cen energii, na który nałożył się na światowy kryzys finansowy, wymusza na wielu przedsiębiorstwach poszukiwanie oszczędności, także w obszarze kosztów związanych z zakupem energii elektrycznej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów ENERGA wprowadza produkt wydłużający standardowy 14-dniowy termin płatności do 60 dni.

Z nowej oferty mogą skorzystać wszystkie firmy, które do tej pory regularnie płaciły za prąd (warunkiem jest prowadzenie działalności przez minimum 12 miesięcy).

Wydłużony o 46 dni termin płatności pozwoli przedsiębiorcom wykorzystać pieniądze przeznaczone na opłacenie rachunku za energię elektryczną na inne pilne potrzeby, czy bieżące inwestycje. W obecnej sytuacji gospodarczej, propozycja ENERGI może przyczynić się do zasilenia zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw w niezbędny kapitał.

W celu skorzystania z oferty wystarczy odwiedzić swoje Biuro Obsługi Klienta lub skontaktować się ze swoim doradcą ENERGI. Oferta będzie promowana w prasie lokalnej, a odbiorcy otrzymają ulotki ze szczegółowymi informacjami o produkcie.

Oferta z 60-dniowym terminem płatności jest kolejnym po produkcie Cena Gwarantowana na 4 lata przykładem szybkiej reakcji spółki ENERGA na potrzeby rynku. Klientom biznesowym ENERGA oferuje ponadto audyty energetyczne i szereg usprawnień związanych z  możliwością oszczędzania energii.

Racjonalnemu wykorzystaniu energii elektrycznej jest poświęcona właśnie akcja informacyjno-edukacyjna Optymalna Dawka Energii. Jej celem jest uświadomienie klientom, że dobór odpowiedniej do ich stylu życia taryfy, pozwala zmniejszyć rachunki za energię elektryczną. Przykładowo klient, który korzysta obecnie z Produktu Podstawowego (g11) i zużywa 4 000 kWh rocznie, zmieniając swoją grupę taryfową na Tanie Godziny i przenosząc około 40% swojego zużycia energii poza godziny szczytu, może zaoszczędzić blisko 150 zł w skali roku.

Do klientów indywidualnych skierowana byłaby również oferta Taryfa Socjalna, której propozycja złożona została już do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Byłby to kompromis między regulowanym rynkiem energii, a pełnym uwolnieniem, co z jednej strony chroniłoby odbiorców najbardziej wrażliwych, a z drugiej - ograniczyłoby straty ponoszone obecnie przez spółki na sprzedaży energii poniżej kosztów zakupu.

Ponadto ENERGA podejmuje próby renegocjacji umów z wytwórcami energii elektrycznej w celu obniżenia cen dla odbiorców finalnych. Aby ten proces zakończył się sukcesem, konieczne jest współdziałanie wszystkich trzech stron: kopalni, wytwórców energii i jej sprzedawców. Jedyna w Grupie ENERGA elektrownia węglowa zwróciła się do swoich dostawców surowca o renegocjacje umów, a spółka handlu hurtowego ENERGA Trading wystąpiła o renegocjacje umów z wytwórcami.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów ENERGA uruchomiła w styczniu nowy kanał płatności . Osoby korzystające z liczników przedpłatowych mogą już zakupić porcję energii w sieci VIA - Moje Doładowania na terenie całej Polski. To ponad tysiąc nowych punktów sprzedaży na terenie działania Grupy ENERGA. Doładowania są dostępne m.in. w wybranych sklepach sieci Lewiatan, Społem, Intermarche, E.Leclerc i Sieci 34, Polomarket, Bomi i Rast.

Inwestycje w jakość obsługi klienta i rozbudowanie oferty produktowej dostosowanej do potrzeb klientów to najważniejszy z filarów ogłoszonej jesienią ub. roku Strategii Rozwoju Grupy ENERGA na lata 2009-2015.  Planowane działania skoncentrują się na ujednoliceniu pracy Biur Obsługi Klienta, rozwoju elektronicznej formy kontaktu z klientem oraz uruchomieniu nowego call center.  Już teraz ENERGA wdraża  standardy obowiązujące dotychczas w branżach o wysokim poziomie konkurencji o klienta, jednym z nich jest instytucja Rzecznika Klienta.  Działania w zakresie obsługi klienta i organizacji sprzedaży ENERGA będzie wspierać atrakcyjnym portfolio produktowym. Nowością na rynku będzie wprowadzenie oferty sprzedaży innych niż energia elektryczna mediów użytkowych, takich jak gaz czy ciepło.

W sferze inwestycji w źródła wytwarzania ENERGA pracuje nad projektem rozbudowy elektrowni węglowej w Ostrołęce, budową wraz z LOTOS-em i PGNiG elektrowni gazowej w Gdańsku oraz sieci biogazowi i innych odnawialnych źródeł energii elektrycznej

Kontakt

Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
ENERGA SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem