Złoty medal dla spółki zależnej ENERGI
Energetyka Kaliska - Usługi Techniczne Sp. z o.o. zdobyła Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za Betonową Stację Transformatorową - słup reklamowy 20/630 oraz Medal Acanthus Aureus za najlepiej przygotowane stoisko targowe.
Z wielkim sukcesem wróciła z Poznania spółka zależna Koncernu Energetycznego ENERGA Energetyka Kaliska - Usługi Techniczne, która
22-24 maja uczestniczyła w Międzynarodowych Targach Energetyki EXPOPOWER w Poznaniu. Targi EXPOPOWER, nowa inicjatywa Międzynarodowych Targów Poznańskich, były doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi produktami i technologiami z dziedziny energetyki i elektrotechniki. Tematyka ekspozycji obejmowała wytwarzanie, przesył i dystrybucję energii elektrycznej. W pierwszej edycji targów wzięło udział ponad 120 wystawców i firm z Polski, Chin, Czech, Holandii, Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych. Wszyscy wystawcy uczestniczący w targach w roku 2007 otrzymali tytuł "Założyciela EXPOPOWER".
Złoty Medal MTP, który w tym roku zdobyła Energetyka Kaliska, w powojennej historii Targów Poznańskich przyznawany jest od 1979 roku i cieszy się dużym uznaniem wystawców krajowych i zagranicznych. Stanowi cenioną formę promocji produktu i doskonały instrument marketingowy, który firmy bardzo chętnie wykorzystują umieszczając wizerunek graficzny Złotego Medalu na swoich produktach oraz materiałach promocyjnych. Uzyskanie tak ważnego wyróżnienia na targach doceniane jest także wśród profesjonalistów, którzy bardzo często opierając się na wyniku werdyktu Sądu Konkursowego dokonują zakupów nagrodzonych wyrobów.
Z kolei konkurs o Złoty Akant MTP na najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy stoisko istnieje od 2003 r. Jego celem jest wyróżnienia najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy. Kapituła konkursu bierze pod uwagę takie kryteria, jak: cele uczestnictwa w targach z punktu widzenia strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, koncepcję przestrzenną i koncepcję układu graficznego eksponatów, jakość realizacji.