ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Kaliszu

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

Klienci ENERGI w Kaliszu obsługiwani są już w nowoczesnym Biurze Obsługi Klienta przy ul. Zamkowej 8. W dotychczasowym BOK-u przy Al. Wolności 8 pozostaną kasy. Zmiana lokalizacji jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.  

- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.

Nowy BOK usytuowany jest w ścisłym centrum miasta, niedaleko ratusza. Znajduje się na parterze kamienicy; ze względu na brak barier architektonicznych jest przyjazny dla klientów niepełnosprawnych.

Nowy BOK jest bardziej przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni ok. 90 m kw. usytuowanych jest pięć stanowisk do obsługi. Klienci mają tam możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.energa.ebok.pl).

W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami.

W nowym BOK-u nie ma kas. Pozostaną one przy Al. Wolności 8. Płatności za energię elektryczną, można realizować także w licznych punktach oznaczonych  naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, marketach.  W tych punktach można również dokonywać zakupu energii do liczników przedpłatowych poza Internetem (lista punktów na stronie www.billbird.pl ).

Jest to już siódmy nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie, Toruniu, Słupsku i Włocławku. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.

Kontakt

Beata Ostrowska
Biuro Prasowe Grupy Energa
Energa SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem