Grupa ENERGA
2018-04-13

Energa rozwija swoją sieć sprzedaży

Energa od dawna wprowadza rozwiązania klienckie, które stają się branżowymi trendami. Teraz, dzięki ekspansji firmy na teren całego kraju, jeszcze większa grupa Polaków może poznać Energę, jej nowoczesne propozycje dla klienta oraz ciekawe produkty.

Energę Obrót wybrały już ponad 3 miliony klientów. Dzięki nowemu podejściu mieszkańcy całej Polski mogą poznać ofertę spółki w komfortowych dla siebie warunkach – we własnym domu, gdzie czują się pewnie i bezpiecznie. To nowość – ponieważ dotychczas mobilni przedstawiciele Energi działali tylko poza rodzimym terenem spółki.

Teraz umowę sprzedaży energii elektrycznej lub gazu z naszą firmą można podpisać nie tylko w salonie sprzedaży, ale również we własnym domu. To duże udogodnienie dla klientów. Nasi przedstawiciele będą mogli poświęcić więcej czasu na przedstawienie oferty i zaproponowanie korzystnych rozwiązań w komfortowych dla odbiorcy warunkach.

Zdajemy sobie sprawę, że w natłoku obowiązków nasi klienci mogą nie mieć czasu, aby odwiedzić salon sprzedaży, zwłaszcza, jeśli jest on oddalony od ich miejsca zamieszkania. Dlatego naszą rolą jest dotarcie do nich tam, gdzie akurat się znajdują. Chcemy, aby klienci mogli porozmawiać z naszymi przedstawicielami bez potrzeby wychodzenia z domu – mówi Dariusz Chrzanowski, p.o. prezesa zarządu Energi Obrotu.

Jak nie dać się oszukać?

Poznanie szczegółowej oferty i możliwość zadania pytań doradcy to duże ułatwienie. Bywa też jednak polem do nadużyć. Dlatego Energa po raz kolejny angażuje się w działania edukacyjne i ostrzega przed działaniami nieuczciwych sprzedawców.

Każdy przedstawiciel Energi, który odwiedzi klienta w domu, musi posiadać imienny identyfikator. Jego tożsamość i rzetelność zawsze można sprawdzić. Wystarczy zadzwonić do nas, a konsultant infolinii potwierdzi, czy odwiedzającym jest nasz pracownik, czy może nierzetelny sprzedawca próbuje dopuścić się oszustwa. Wiarygodność i uczciwość są dla nas najważniejsze. W Enerdze nie ma miejsca dla nieuczciwych praktyk podkreśla Dariusz Chrzanowski.

Nierzetelni przedsiębiorcy stosują wiele metod nakłonienia do podpisania nowej umowy. Udają przedstawicieli elektrowni, informują, że w związku ze zmianą systemu obsługi klienta czy liczników należy podpisać nową umowę. Często proponują „niższą” cenę i „korzystniejszą” ofertę, które w rzeczywistości zawierają ukryte, nierzadko bardzo wysokie opłaty.

Warto pamiętać, że nawet jeśli podpisze się niekorzystną umowę z nieuczciwym handlowcem, podszywającym się pod przedstawiciela Energi, w ciągu 14 dni można ją wypowiedzieć bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.

Szybko, komfortowo i nowocześnie

Energa od lat aktywnie zabiega o uwagę klientów – obecnych i przyszłych. Rozwija nowoczesne formy kontaktu, jak live chat czy serwis elektroniczny Energa24. Klienci mogą online, bez wychodzenia z domu podpisać umowę na zakup prądu. Firma, jako pierwsza w branży, powołała Rzecznika Klienta. Od marca pracuje także zespół ekspertów zarządzających relacjami z klientami. Wszystko po to, aby pojęcie customer experience na stałe wyznaczało kierunki biznesowej działalności grupy, zgodnie z jej strategią.

Świadomy wybór sprzedawcy prądu

Energa rozwija także swoją sieć sprzedaży. Klienci mogą załatwić swoje sprawy w blisko 70 salonach stacjonarnych na terenie całego kraju oraz przez infolinię.

Od lipca zeszłego roku uwaga nowego zarządu Energi Obrotu skupiona jest na intensywnym rozwoju obsługi klientów. Stawiamy na nowe, dogodne formy kontaktu. Niektórzy wolą rozmawiać z nami telefonicznie czy przez live chat, a inni korespondować mailowo. Intensywnie rozwijamy te kanały, ale pamiętamy też o tradycyjnych formach, które mogą być czasem bardziej skuteczne – podkreśla Dariusz Chrzanowski.


Dodatkowe informacje: