ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Toruniu.

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.
Od  1. lutego klienci ENERGI w Toruniu obsługiwani są w nowoczesnym biurze przy ul. Czerwona Droga 1. W lutym biuro będzie funkcjonować  w godzinach 7-16, a od marca – w godzinach 9-17.  Tym samym likwidacji uległy biura obsługi przy Bema i Skarbka. Przy Bema pozostały jedynie kasy.

Zmiana lokalizacji BOK jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy jako bardziej dogodną  wskazywali centrum miasta. Nowe biuro znajduje się w pobliżu dworca PKS,  sieci  komunikacji miejskiej i w otoczeniu banków.

- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.

Nowy BOK jest bardziej przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni ponad 90 m kw. usytuowanych zostało siedem stanowisk do obsługi. Klienci mają tam także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center /telefoniczne Biuro Obsługi /. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, wyjaśnić fakturę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami.

W nowym BOK-u nie ma kas. Pozostaną one przy ul Bema. Płatności za energię elektryczną , można realizować także w licznych punktach oznaczonych  naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, marketach.  W tych punktach można również dokonywać zakupu energii do liczników przedpłatowych poza Internetem (lista punktów na stronie www.billbird.pl ).

W tym roku Energa Obsługa i Sprzedaż, spółka odpowiedzialna za sprzedaż produktów i obsługę klientów w Grupie ENERGA, planuje oddanie kolejnych nowoczesnych salonów obsługi. Od  grudnia ub. roku nowe biura obsługi funkcjonują już w Gdańsku i Koszalinie. Za kilka dni  zostanie oddany salon w Słupsku. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia. Wystrój nowych BOK-ów jest całkowicie zmieniony, wygodne wnętrza utrzymane są w nurcie ekologicznym.

 

 

Kontakt

Beata Ostrowska
Biuro Prasowe Grupy Energa
Energa SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem