ENERGA: nowy salon obsługi klienta w Gdyni
Należy do:
Od 1 czerwca Klienci ENERGI w Gdyni obsługiwani będą w nowoczesnym biurze przy ul. 10 Lutego 33 ( w budynku Cechu Rzemiosł Różnych).
Zmiana lokalizacji jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.
- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przy najbardziej uczęszczanych szlakach mieszkańców miasta.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się w samym centrum miasta, można do niego dojechać wieloma liniami komunikacji miejskiej, a obok znajduje się przystanek autobusowy. Biuro Obsługi usytuowane jest na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.
Nowy BOK jest bardziej przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni 200 m. kw. usytuowanych jest osiem stanowisk do obsługi. Klienci mają tam możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi (www.ebok.energa.pl)
W nowym biurze będzie można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
W nowym BOK-U nie będzie kas. Pozostaną one przy ul. Morskiej 118C. Wszelkie płatności, a także doładowania liczników przedpłatowych można realizować w licznych placówkach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych czy marketach.
Punkty sieci Via Moje Rachunki zlokalizowane w Gdyni:
Lewiatan – sklep Arkadiusz |
Starowiejska 10/15 |
Delikatesy Morada |
Abrahama 41 |
PHU Bożena |
Bohaterów Starówki 6 |
PHU Rydwan |
Powstania Śląskiego 4a |
Admir |
Władysława IV 46 |
Kryspol |
Krasickiego 10 |
Aldek 34 |
I Armii Wojska Polskiego 3/11 |
FH Marco |
Warszawska 13 |
Bomi Batory |
10 Lutego 11 |
Stacja benzynowa Orlen |
Morska 495 |
Jest to już dziewiąty nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie, Toruniu, Słupsku, Kaliszu, Włocławku i Elblągu. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.
Ponadto ENERGA uruchomiła wiele nowoczesnych, nie wymagających bezpośredniego odwiedzania Biura Obsługi Klienta, kanałów kontaktu z klientem:
- elektroniczne Biura Obsługi Klienta www.ebok.energa.pl
- 12-godzinne telefoniczne Biura Obsługi Klienta nr tel: 24 266 24 24 czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00.
Spółka rozwinęła też wiele alternatywnych kanałów płatności (Internet, sieć Via Moje Rachunki, doładowania dla posiadaczy liczników pre paidowych przez Internet, istnieją ponadto dotychczasowe formy płatności, np. Polecenie Zapłaty).
Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
ENERGA SA
Dane kontaktowe beata.ostrowska@energa.pl