Komunikat prasowywersja do druku

ENERGA: nowy salon obsługi klienta we Włocławku

09.03.2011|Grupa ENERGA

Klienci ENERGI we Włocławku obsługiwani są już w nowoczesnym biurze przy ul. 3 Maja 38. Zmiana lokalizacji BOK jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.  

- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.

Biuro Obsługi Klienta znajduje się przy deptaku handlowym w pobliżu Placu Wolności. Biuro  Obsługi mieści się na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.

<P >Nowy BOK jest bardziej przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni ok. 90 m kw. usytuowane zostały cztery stanowiska do obsługi. Klienci mają tam możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.energa.ebok.pl). <P >W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami. <P >W nowym BOK-u nie ma kas. Płatności za energię elektryczną można realizować w licznych punktach oznaczonych  naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych, czy marketach (lista punktów na stronie www.billbird.pl ). <P >Jest to już siódmy nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie, Toruniu, Słupsku i Kaliszu. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.

Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
beata.ostrowska@energa.pl
tel:58 77 88 495
ENERGA SA
Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk
http://www.energa.pl

Szukaj

Popularne tagi