Komunikat prasowywersja do druku

Doładuj energię przez Internet. Nie stój w kolejce po prąd

Informacja starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj.

Aktualne dane dotyczące Grupy Energa można znaleźć także na stronie www.grupa.energa.pl

Pierwsi klienci ENERGI zyskali nową, wygodną formę zakupu energii elektrycznej. Osoby korzystające z liczników przedpłatowych mogą już, nie wychodząc z domu, doładować je przez Internet.  ENERGA, jako druga spółka energetyczna w kraju, uruchomiła tę usługę.  

Od połowy października z usługi tej jako pierwsi mogą korzystać klienci z oddziałów w Toruniu i Gdańsku. Kolejne oddziały zostaną przyłączane do systemu do końca tego roku. Liczniki typu pre-paid, czyli przedpłatowe, posiada około 80 tys. klientów ENERGI. Najwięcej takich urządzeń zainstalowanych jest w Toruniu - ok. 56 proc. i w Słupsku - ok. 13 proc., w Gdańsku - niecałe 10 proc.

Jest to kolejny uruchomiony przez ENERGĘ kanał sprzedaży energii do liczników przedpłatowych. W styczniu tego roku spółka umożliwiła swoim klientom zakup kodów w tysiącach punktów w sieci Via Moje Doładowania (placówki handlowo-usługowe, np. sklepy, stacje benzynowe, itp.) na terenie całego kraju. Wcześniej zakup kodów był możliwy jedynie w Biurach Obsługi Klienta lub w energomatach.

Nowa usługa jest dostępna na stronie www.energa.pl w zakładce Obsługa Klienta/Płatności, lub bezpośrednio pod adresem www.energa.pl/doladujenergie. Korzystając z tego rozwiązania można w prosty sposób, przez e-mail lub sms, otrzymać kody do licznika przedpłatowego.

Projekt został zrealizowany wspólnie z firmą BlueMedia, która stworzyła i zajmuje się obsługą platformy rozliczeniowej, pozwalającej na dokonywanie płatności klientom w ich bankach i dostarczanie kodów doładowań pocztą elektroniczną lub sms-em. Pobierana przez operatora rozliczeniowego prowizja w wysokości 1,99 zł jest i tak często niższa od kosztu dojazdu do tradycyjnych miejsc zakupu energii (w Biurach Obsługi Klienta i energomatach). Zaletą nowo uruchomionego kanału płatności jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Nowa usługa jest kolejnym przykładem konsekwentnej realizacji strategii rozwoju Grupy ENERGA na lata 2009-2015, której jednym z kluczowych założeń są inwestycje w jakość obsługi klienta i rozbudowa skierowanej do niego oferty. Do tej pory spółka zaproponowała klientom już kilka ponadstandardowych produktów. Skierowane do instytucji i firm oferty takie, jak: "Cena Gwarantowana na 4 lata", "60-dniowy termin płatności", czy "Obniżka za podpis", audyty energetyczne i szereg usprawnień związanych z możliwością oszczędzania energii, spotkały się z dużym zainteresowaniem. Był to przykład szybkiej reakcji na sygnały płynące z rynku, a konkretnie od klientów biznesowych, których dotknęły skutki spowolnienia gospodarczego i wzrostu cen energii. Z kolei przykładem  odpowiedzi na oczekiwania klientów indywidualnych jest - obok uruchomienia wspomnianych nowych kanałów płatności dla osób korzystających z liczników przedpłatowych - możliwość opłacania w BOK-ach ENERGI wielu różnych rachunków, nie tylko za prąd.

 

Jak kupić energię do licznika przedpłatowego przez Internet ?

Instrukcja krok po kroku

  1. Znaleźć formularz zakupu na stronie internetowej www.energa.pl w zakładce Obsługa Klienta/Płatności lub bezpośrednio pod adresem www.energa.pl/doladujenergie
  2. Wypełnić wszystkie pola formularza.
  3. Potwierdzić wyliczenia widoczne na ekranie
  4. Zrealizować przelew ze strony internetowej banku zgodnie z informacjami wyświetlonymi w ostatnim kroku formularza. Szczególną uwagę należy zwrócić na poprawne wpisanie tytułu przelewu.
  5. Zaczekać na e-maila lub sms-a z kodem doładowania (przewidywany czas dostarczenia informacji podany będzie na formularzu)
  6. Otrzymany kod wprowadzić do licznika przedpłatowego

Regulamin usługi dostępny jest na stronie internetowej z formularzem zakupowym.

 

 ***

Grupa ENERGA jest jedną czterech dużych polskich grup energetycznych. Głównym obszarem jej działalności jest wytwarzanie, obrót, dystrybucja i przesył energii. Obsługuje 2,8 mln klientów indywidualnych oraz ponad 300 tys. firm, co daje jej ok. 16-procentowy udział w rynku sprzedaży. Grupa ENERGA prowadzi działalność związaną z dystrybucją energii w północnej i środkowej Polsce, na obszarze 75 tys. km kw. Eksploatuje i utrzymuje w pełnej sprawności 162 tys. km linii energetycznych, przesyłając nimi ponad 20 TWh energii rocznie. Grupa ENERGA to także jeden z największych pracodawców w Polsce - zatrudnia ponad 12,5 tys. osób.

Beata Ostrowska
Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
beata.ostrowska@energa.pl
ENERGA SA
Reja 29
80-870 Gdańsk
http://www.energa.pl

Szukaj

Popularne tagi