Wybierz właściwą taryfę i zacznij oszczędzać na rachunkach za prąd

Należy do:

Materiał archiwalny. Zamieszczone w nim informacje mogą być już nieaktualne.

12 lutego rusza organizowana przez Grupę ENERGA akcja promocyjna "Optymalna Dawka Energii". Jej celem jest uświadomienie klientom, że dobór odpowiedniej taryfy może wpłynąć na zmniejszenie rachunków za prąd.

Wiele osób nie wie, że mogą obniżyć swoje rachunki za energię elektryczną, dobierając odpowiednią taryfę. Energa oferuje im możliwość wyboru produktu, który najbardziej pasuje do ich stylu życia, a tym samym pozwola obniżyć rachunki za prąd. Już dziś każdy może sprawdzić, który z oferowanych przez ENERGĘ produktów jest najkorzystniejszy dla jego portfela.

Dla osoby używającej energię elektryczną równomiernie w ciągu doby najlepszym rozwiązaniem jest Produkt Podstawowy (g11) z równą ceną energii o każdej godzinie. 

Odbiorcy korzystający z energii głównie między godz. 13.00 a 15.00 oraz po godzinie 22.00 powinni zainteresować się produktem Tanie Godziny (g12) z niższymi cenami energii właśnie w tych porach. Taryfa ta jest idealna dla osób korzystających z elektrycznego podgrzewania wody lub ogrzewania elektrycznego oraz ze sprzętu AGD właśnie w tych godzinach (także dzięki funkcji opóźnionego startu).

I tak na przykład osoba, która korzysta obecnie z Produktu Podstawowego i zużywa 4 000 kWh rocznie, zmieniając swoją grupę taryfową na Tanie Godziny i przenosząc około 40% swojego zużycia energii poza godziny szczytu, może zaoszczędzić blisko 150 zł w skali roku.

Hasłem przewodnim kampanii będzie "Wybierz ENERGĘ w odpowiedniej dawce". Akcja promująca nowe nazwy taryf oraz możliwość wyboru produktów energetycznych prowadzona będzie w lokalnych mediach i internecie. Do wszystkich klientów wysłane zostaną wraz z fakturami ulotki informacyjne. Dodatkowo w największych miastach z terenu działania ENERGI umieszczone zostaną instalacje w formie napojów energetycznych promujące akcję.

W kampanii energia elektryczna przybrała postać napoju energetycznego, po to aby uświadomić odbiorcom, że prąd, z którego korzystają, jest takim samym produktem, jak każdy inny.  Realizacja tej kampanii jest kolejną - po uruchomieniu internetowej strony ofertowej czy uruchomieniu sprzedaży kodów do liczników przedpłatowych w sieci Via Moje Doładowanie -  reakcją ENERGI na sygnały jej klientów.  

Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na stronie internetowej www.energa.pl lub pod numerem infolinii 0 801 363 742 (0 801 ENERGA).

Kontakt

Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
ENERGA SA

Dane kontaktowe ???mail??? beata.ostrowska@energa.pl

Załączniki

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki.

Rozumiem